Tavaroista eroon hankkiutuminen on ihanaa!

Vierailija

Olen nyt järjestelmällisesti käynyt läpi kaappeja ja kellarikomeron. Laittanut kaiken turhan pois. Kirppikselle, hyväntekeväisyyteen tai kaatopaikalle. Olo on ihanan puhdistunut. Tuntuu kuin koti olisi herännyt uuteen elämään!

Jo innolla odotan huomista ja seuraavan kaapin avaamista. Mistä kaikesta pääsenkään huomenna eroon ;)

Onko minulla kohtalotovereita?

Kommentit (9)

Vierailija

Turha tavara vie energiaa ja tilaa. Pidän kyllä kauniista esineistä, mutta niitä ei tarvitse omistaa kuin muutama. Inhottaa jos kaapit tursuaa turhia esineitä ja sellaisia joita tietää ettei tarvitse. Omista kaapeistani ja laatikoistani tiedän mitä kaikkea niissä on, eli mikään ei niin sanotusti ole hukassa. Kumppanini suhtautuu taas tavaraan päinvastoin, eli " kaikkea voi tarvita" myöhemmin ja muutoissa koko laatikko muutetaan tavara sisällänsä, eikä niitä koskaan pureta. Mitään ei siis voi heittää hänen mielestään pois. Olen jossain mielessä mukavuuden haluinen, sillä jos tavaraa on vähän, on myös helpompi siivota ja pitää paikat järjestyksessä. Ja tosiaankin jos turhasta tavarasta pääsee eroon, puhdistuu myös mieli.

Vierailija

Mä aloin viime keväänä innostua tosta rojut pois -jutusta ja mulla on koko elämä muuttunut sen jälkeen! Vaikka en yleensä usko ihan mihin vaan " hömppäjuttuun" mutta tässä tapauksessa uskon että rojujen pois siivoaminen on vapauttanut jotain tosi hyvää energiaa ja saanut tosi paljon hyvää aikaan. Suosittelen kaikille nurkkien siivousta!

Vierailija

pieniksi käyneet vaatteet?

Meillä niitä jää yli koko ajan ja omakin vaatekaappi uusiutuu aika ajoin.

Pitäisi vain samalla heittää ne vanhemmat yli laidan. (ihan T-paita linjalla kuitenkin ollaan, näin kotiäitinä).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat