Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kello on 23. Yläkerrassa puhutaan kovaäänisesti, tömistellään ja kopistellaan.

Vierailija

Meteli kaikuu erittäin selvästi meidän huoneistoomme. Onko tämä valituksen aihe? Kyseessä eivät kuitenkaan ole bileet tms. Porukkaa on kuitenkin yläkerrassa useampia, joten meteliä lähtee. Tätä tää on ollut koko vitun viikon.

T. Helvetin väsynyt alakerran naapuri

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

ei ne naapurit tiiä kuka sen poliisin sinne soitti!!!

kyllähän siinä teidän talossa asuu muitakin niin kuin sanoit??

kuka tahansa heistä on siis ne poliisit voinut soittaa

nyt vaan luuri käteen ja kerrot kilteille poliiseille että et saa nukkua!!!

Vierailija

Ihan asiallinen tapa toimia! Samalla tulee poliisin rekistereihin merkintä käynnistä ja jos käyntejä tulee useampia, on helpompi ottaa järeämmät konstit käyttöön!

Vierailija

Lainaus:

Mulle ei uppoa kaaliin, miten joku viitsii tehdä tällaista toisille ihmisille? Mäkin teen raskasta edustustyötä, ja luulis, että pikkuisen tuntuis pojilla omatunnossa se kuinka raskaaksi ne tekevät mun elämän. .

Maailmassa on itsekkäitä ihmisiä, jotka eivät välitä siitä, mitä muille heidän käyttäytymisensä perusteella tapahtuu. Näitähän tapauksia on jopa tämä av pullollaan. On ihan ok laittaa sukkaketjukirje menemään eikä palauta sitä, vaikka omista kavereista olisi kyse. jne.. esimerkkejä löytyy raadollisempiakin. Varsinkin nuoret miehet, pari-kolmekymppiset ovat sosiaalisen elämän suhteen täysääliöitä, niille merkkaa vain oma kiva ja hauskuus. Sellainen vastuu omasta ja muiden hyvinvoinnista puuttuu täysin. Ei oteta vastuuta mistään. Tärkeintä on saada bilettää. Poikien mieleen ei edes tule, että voivat aiheuttaa häiriötä tai jos tulee, niin ovat tosi tyytyväisiä kun kukaan ei kuitenkaan valita.

Naapureitasi et pysty kasvattamaan, vaikka ne sitä kovasti tarvitsisivatkin, mutta oman kotirauhan voit varmistaa valituksen tekemisellä.

Vierailija

käytössä kestotulpat silikonista, jotka nekin alkavat olla jo kuluneet. Mä oon niin kiihtynytkin nyt, etten varmasti saa unen päästä kiinni vaikka haluaisinkin.

Mulle ei uppoa kaaliin, miten joku viitsii tehdä tällaista toisille ihmisille? Minä en kuuntele edes musiikkia, etteivät naapurit häiriinny. Mäkin teen raskasta edustustyötä, ja luulis, että pikkuisen tuntuis pojilla omatunnossa se kuinka raskaaksi ne tekevät mun elämän. Tai no, eiväthän ne sitä tiedä.

Väsyttää ja itkettää.

Vierailija

Kyllä minä sen tiesinkin, ettei univaikeuksia voi ymmärtää sellainen, joka niistä ei ole kärsinyt. " Mikset voi vain nukkua" - kommentti tuntuu kornilta, tässä metelissä ei voi nimittäin nukkua jos unilahjat eivät ole erityisen vahvat. Mieheni nyt kuitenkin on näitä ihmisiä, joka mätkähtää sänkyyn ja nukkuu liikkumatta samassa asennossa mitään kuulematta aamuun asti.

Jos melu tulee korvatulppienkin läpi, niin miten voit ajatella että siinä voi nukkua? Voisin toivottaa sinut mielihyvin tervetulleeksi meille kokeilemaan nukkumista. Takaan, ettei onnistuisi sinultakaan (paitsi jos olet samanlainen kuin mieheni).

Kyllä tätä mekkalaa ovat päiväsaikaan kylässä käyneet kaverimmekin ihmetelleet. ap

Vierailija

kuunnella yökaudet poikaporukan ääniä kuin poraamisen ääniä lauantaiaamuna kymmeneltä (haloo, tuohan on jo oikeastaan keskellä päivää!)

Kerrostaloissa järjestyssäännöt kieltävät naapureita häiritsevän metelöinnin 22-7 välisenä aikana. Pelkkä kovaääninen keskustelukin voi olla tällaista metelöintiä!

Valita ihmeessä AP, ei kerrostalossa saa ihan miten tahansa käyttäytyä!

Vierailija:

Lainaus:

Ihme riehumista tuo käytöksesi. Mikset voi vain nukkua? Älä tee ongelmasta isompaa kuin se onkaan. Kerrostalossa kuuluu elämisen ääniä, sellaista se on. En minäkään pidä siitä että naapuri alkaa porailemaan kymmenen aikaan lauantaiaamuna, mutta ei siinä voi muuta tehdä kuin pyytää että olisiko mahdollista aloittaa vasta kahdeltatoista. Ei sitä voi muiden elämää kieltää sillä perusteella että on herkkäunisempi kuin muut ihmiset tai hermoheikko.

Vierailija

en pääse mihinkään sitä pakoon. Jokaisessa huoneessa kuuluu kovaäänistä miesten möykkää, joku siellä huutaakin. Komerossa ja vessassakin kuuluu kopinaa ja napsahtelua ja vesihanan kohinaa ja aina jotain ääntä. Mä koen sitäpaitsi henkilökohtaisena vittuiluna sen, ettei mun huomautus +valitus millään tavalla uppoa noihin saatanan kyrpäottiin. Ilmeisesti pojut ovat työttöminä, koska valvovat neljään, viiteenkin aamuyöllä. Yhtenä aamuna multa tuli itku, kun päätä jyskytti ja silmissä oli tikkuja, ihan vaan naapureiden takia. Ja kun mun tuli aika herätä, yläkerrassa oli suloinen rauha. Tottakai kultapojuja väsytti, kun koko yön mekastivat. No, oli varmaan mukava nukkua pitkään aamulla.

Vierailija

Kurjaa tuollainen kyllä. Meidän yläkerrassa onneksi asuu niin hiljainen pariskunta, että suunnilleen säikähdän kun sieltä jotain kuuluu. Kerrostaloissa on yleensä sääntönä että klo 22-07 välillä tulee olla hiljaista ja jos on jotain juhlia, tulee niistä ilmoittaa naapureille ja silloinkin tulee välttää ylenpalttista metelöintiä/häiriköintiä. Ei tuollainen meno ole mitään " normaali elämää" kun se häiritsee muita asukkaita. En tiedä voivatko poliisit sille mitään tehdä, mutta isännöitsijälle sanot nyt, että tekee jotain asian eteen! Mulla palais kans hihat moisesta mekkaloinnista =/

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat