Kehtaatteko käyttää työpaikkanne työsuhde-etuja äitiyslomanne ja hoitovapaan aikana?

Vierailija

Olen töissä keskisuuressa yrityksessä ja mietin kehtaisinko käydä ostamassa jumppakertoja työpaikkani diilillä, jossa työnantaja maksaa suurimman osan puolestani.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Esimerkiksi itse sain tuon 3 kk täyttä palkkaa ja sen ajan sain pitää nettiliittymän ja kännykän. Sitten siirtyi sekä liittymä että netti maksettavaksi omasta pussista.

Vierailija

Eli kaikki työsuhdekännykät ja tietokoneet täytyy palauttaa tai ei tarvii, mutta sitten niiden käytöstä tulee ko. ajalta lasku jne.

Vierailija

Ja raskaana ollessa ei esim voinut käydä työterveyshuollossa verenpainemittauksissa vaan piti käydä neuvolassa. Oli sillä hoitsulla syytkin miksi en voi käydä siellä, mutta ärsytti niin paljon etten muista. Työterveysasema oli noin 100 metrinpäässä töistä ja siellä olisi ollut helppo käydä. Neuvolaan meiltä kotoa on mennen tullen 9 kilometrinmatka ja tosi huonot aukioloajat. Silloin meillä oli vain yksi auto. En voi edes valittaa huonoja bussiaikatauluja kun bussiyhteyksiä ei ollut sinnepäin ollenkaan. Jälkikäteen koko stressi mittaushommasta taisi olla korkean verenpaineen syy.

Minua kiinnostaa onko teitä kutsuttu työpaikan pikkujouluihin äitiyslomalla ollessanne ?

Minua ei :=(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat