Sain huutamani tuotteet 2vkoa sitten ja nyt myyjä pyytää lisää postimaksua!!

Vierailija

Minusta jotenkin tökeröä....

Kommentit (5)

Vierailija

myyjä sanoi molempien tulevan samassa kuoressa.... en muista nyt ollenkaan mitä maksoin näistä postimaksua, mutta saanhan sen selville verkkopankista tietty. nyt myyjä pyytää 1,40€ lisää..

pitäsköhän vaan jättää maksamatta.... minusta kohtuutonta, koska myyjä itse laittoi tuotteet nimenomaan samaan kuoreen.

ap

Vierailija

Olitte sopineet postimaksusta ja lähetystavasta, on huutonetin sääntöjen vastaista kinuta lisää postimaksuja kaupan jälkeen. Laita sellainen viesti typerälle myyjälle! Ärsyttää puolestasi nuo kaikenmaailman idiootit huutonetistä.

Vierailija

olen maksanut näistä kohteista jo 4,30€ postimaksua (maksoin erikseen, eripäivinä ja sen summan minkä myyjä ilmoitti)... ja nyt siis pitäisi maksaa vielä 1,40€!! eri kuorissa nämä olisi tulleet varmaan 2x 1,50€ tai max 1,50€+2,80€ postikuluilla....

sapettaa ja harmittaa, kun yleensä olen niin kiltti että maksan vaan enkä ala tappelemaan! =/ nyt kyllä jätän maksamatta!

ap

Vierailija

Jos myyjä oli kohteessaan/meilissään ilmoittanut postikuluiksi tietyn summan, niin minä en ainakaan maksaisi yhtään lisää. Itse ilmoitan kohteissani postikulut ja jos ovat pienemmät, palautan erotuksen, jos taas suuremmat, niin se on mun menetykseni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat