Rassaako muita ystäväketjut netissä?

Vierailija

Kavereilta tulee melkein viikottain näitä ketjukirjetyyppisiä, " olen ystäväsi, lähetä tämä minulle takaisin, että tiedän sinun pitävän minua ystävänäsi" juttuja.

Rasittaako nämä teitä muita? Minusta on ärsyttävää, että aikuiset ihmiset varmistelevat ystävyyttä tällä tavalla. Ei minulla ole tarvetta kysellä kavereiltani, että pitävätkö he vielä minusta vai onko heidän mieli muuttunut viime näkemästä.

Tuli vaan ketjukirje-keskustelusta tämä mieleen. Mitä te ajattelette, jos näitä ystävä-ketjuja klikkailette eteenpäin?

Kommentit (7)

Vierailija

Enkä suin surminkaan lähetä mitään kahdeksalle, että onneni säilyy hyvänä ja jotain kivaa tapahtuu ja koska rakastan ystäviäni ja jos he rakastavat minua, lähettävät saman minulle takaisin... ARGHHH!!!

Mutta aina, jos moiseen kirjeeseen on vielä laitettu megaiso diasarja liitteeksi lähetän sen takaisin ko. viestin lähettäjälle, " vahingossa" kahteen tai kolmeen kertaan ja toivon, että ne seitsemän muuta tekee samoin. Kun sähköposti täyttyy ja/tai ylittyy muutaman kerran viikossa, toivottavasti ko. henkilö miettii, mitä lähettää ja kenelle... Kuka oikeasti haluaa moista roskapostia takaisinkin vielä?!?

Vierailija

Sitten tein niin, että lähetin takaisin vain sille, jolta sen sain. En välittänyt sitä eteenpäin. Lopulta tulin siihen tulokseen, että tuskinpa toisessa päässä lähettäjä pitää kirjaa siitä kenelle kaikille on lähettänyt ja keneltä on takaisin saanut. Joten lopetin kokonaan takaisinlähettelynkin. Ja hassua, kaikki ystäväni ovat silti pysyneet!!

Vierailija

Mulkin on kaveri joka näitä aina harrastaa. En edes jaksa lukea niitä, ja deletoin samantien kun tulevat s-postiini.

Mutta oikeesti, tää touhu on mennyt vähän överiksi, koska ei mulla oo aikaa eikä haluja laittaa tuollaisia eteenpäin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat