Missä kannattaa myydä lastenvaatteet ym.?

Vierailija

Eli havittelen lomarahoja vanhojen vaatteiden ja tavaroiden myynnistä. Lastenvaatteita on kilokaupalla, samoin leluja, astioita ym. Asun pk-seudulla, joten mihin kannattaa mennä myymään / laittaa myyntiin???

Kommentit (6)

Vierailija

Otsikkoon vaan, että sopii esim. kirpparikauppiaille. Ei mitään ihme kuvaa tarvi olla, vaikka vaan yksi koko läjästä, niin saa kokonaiskuvan. Ja laita, että vain nouto. Olen itse myynyt sillä tavoin juuri ison kasan keittiöstä astioita ja purnukoita ja vanhoja masiinoita. Meni heti kaupaksi. Lastenvaatteistakin voit laittaa ilmoitukseen vaan kpl-määrä (tai kuinka monta muovikassillista) ja kokohaitaria, pojalle vai tytölle sekä kuntoa yleisesti. Ja sitten laitat, että myyt vain kaikki kerralla -periaatteella. Ihanaa, kun tultiin kotoa hakemaan.

Vierailija

Tavaraa on siis paljon! JOten pitäisi saada auto kyllä ihan lähelle. Paljonko siellä maksaa pöytä?

Huutonettiin en jaksaisi ruveta ottamaan kuvia, vastailemaan s-posteihin ja lähettelemään postissa. HAluaisin päästä kertaheitolla kaikesta eroon ja saada kivat lomarahat siitä:-) Siis ajattelin pyytää n. 50 senttiä / tuote.

Vierailija

ota paljon myyntitavaraa mukaan.

Laiskempi vaihtoehto on viedä second hand shopiin myyntiin, esim Miku&Pammi Herttoniemenrannassa on hyvä.

Vierailija

laskin juuri jotain 50 senttiä-euron kappale, sitten vähensin pöytävuokran hinnan pois, jonka olisi maksanut muualle ja vielä pikkaisen sunnuntaipäiväni vapautumisesta sekä tavaroiden kirpparille roudausvaivasta. Ja olin ihan tyytyväinen. Ei se ollut mikään iso määrä, enkä mitään hääppöistä hintaa saanut, mutta eipä ollut vaivaakaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat