Raskaana olevien naisten kanssa on kamalaa olla tekemisissä.

Vierailija

Äärimmäisen vaikeeta olla luonnollinen. Pitäiskö sitä koko ajan puhua siitä vauvasta tai tulevasta elämänmuutoksesta? Mä en ainakaan osaa puhua itsestäni tai omista asioistani jos keskustelukumppani on raskaana.. olenko ainut tällaisilla mietteillä varusteltu? Tuntuu, etteivät raskaana olevat jaksa juuri muuhun keskittyä kuin omaan raskauteensa. Vai johtuuko tämä siitä, että ainoastaan yksi läheinen frendini (narsistinen persoonallisuus) on ollut raskaana, ja hän ei mistään muusta suostunut puhumaan kuin omasta tilastaan.

Kommentit (6)

Vierailija

ja useimmiten vauva on ihan viiimeisenä mielessä keskusteluissa. Paitsi silloin, jos on särkyjä. Pitäis varmaan parantaa tavat.

Vierailija

Minä en omien raskauksieni aikana juurikaan puhunut raskauksista muiden kuin mieheni kanssa. Ihan samat jutut oli kavereiden kesken kuin siihenkin asti. Tietysti kaverillesi raskaus on niin iso asia, että se täyttää kaikki ajatukset. Koeta johdatella juttua välillä muuhunkin.

Vierailija

on se ongelma, että mistä puhua ja miten olla tekemisissä raskaana olevien kanssa. Olen sittemmin jutellut muutamien odottavien äitien kanssa, ja minulle se on äärimmäisen kiusallista, kun tunnen itseni niin tyhmäksi ja osaamattomaksi kun en itse ole äiti. Enkä tiedä mitä sanoisin, ja samalla on se kamala paine puhua koko ajan siitä raskaudesta kun kuvittelen, että se on sitä mitä se ihminen haluaa puhua..

mieluummin väistelen tuollaisia tilanteita tykkänään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat