Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko muita jotka ei jaksa olla huolissaan lintuinfluenssasta?

Vierailija

jatkuvasti voivotellaan ja vaahdotaan ja päivitellään ja surraan.

Eikös voitas panikoida sitten kun/jos se on ajankohtaista?

Mä en yksinkertaisesti ees jaksa miettiä koko asiaa, saatan olla outo tai jotain.. Onko ketään muita näin huolettomasti suhtautuvaa..? ja tarkoitan nyt suomea, en tietenkään niitä maita joissa tartuntaa jo on todettu!

Kommentit (12)

Vierailija

Noin 60 ihmistä (lintujen kanssa tekemisissä olevaa kasvattajaa tms.) on kuollut siihen jossakin kaukana. Ja ei se vielä tartu ihmisestä ihmiseen.

Paljon enemmän kuolee ihmisiä esim. väkivaltaisesti Euroopassa joka kuukausi.

Vierailija

koitan vaan hengitellä syvään ja ajattelen, että tulee jos tulee, sille ei sit voi mitään. elelen päivä kerrallaan ja onnellisena siitä mitä nyt on, turha vouhottaa ja pilata näitä hetkiä, mikäli en enää kauaa elä ;-)

Vierailija

kyllä on hysteeristä jengiä näilläkin sivuilla. enemmän pelottaa mennä perjantai iltaisin metrolla keskustaan kun hullut heiluu perjantaipullo kainalossa tappelua haastaen suljetussa metrovaunussa...

Vierailija

on monessa asiassa myöhäistä.

panikointi ja pelkääminen ei auta mitään, mutta mielestäni on tyhmää jättää kokonaan varautumattakaan, kun suurentunut riski on kerran tiedossa.

vähän kuin turvaistuimen käyttö autossa. ilmankin tulee toimeen ja kaikki toivoo ettei sitä ikinä tarvita tositilanteessa, mutta on äärimmäisen tyhmää vain luottaa hyvään tuuriin ja olla varautumatta.

Vierailija

Pitäisköhän jo huolestua munkin, vaarallisia tauteja tietenkin ovat. Mutta nythän ollaan vasta varuillaan, kun tässä vasta piilee se pandemian ja ihmistaudin riski.

Vierailija

Edes henkisesti siihen, että Suomessakin saattaa sukulaisia ja tuttavia pahimmassa tapauksessa kuolla ta jopa sinä itse....

Ihme jos ei pistä mietityttämään sellasia, joita ei asia tällä hetkellä kiinnosta.

Sitten kun kuulette, että se on todellakin tarttunut ihmisestä toiseen, niin ei mene kauaakaan kun se on täällä...

Itse ainakin ajattelen lapsiani, en panikoi, vaan varaudun pahimman varalle. J

oku vertasi joskus asiaa autolla ajamiseen; eli voit yhtä todennäköisesti kuolla auto-onnettomuudessa. Mutta kuitenkin varaudut senkin varalle: käytät turvavyötä, ajat varovaisesti ym. Eli ihminen voi varautua tulevaa uhkaa tai vaaraa varten.

Itse olen lapselleni ja itselleni influenssarokotteet hakenut juuri apteekista...Eivät tietenkään suojaa itse taudilta. Mutta suojaavat muilta taudeilta ja siten antaa vastutuskykyä...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Itse ainakin ajattelen lapsiani, en panikoi, vaan varaudun pahimman varalle. J

Itse olen lapselleni ja itselleni influenssarokotteet hakenut juuri apteekista...Eivät tietenkään suojaa itse taudilta. Mutta suojaavat muilta taudeilta ja siten antaa vastutuskykyä...

Uusimmat

Suosituimmat