Mikä on pahin henkinen kipu, jonka olet joutunut kestämään?

Vierailija

Sivut

Kommentit (75)

Vierailija

Ahdistaa ihan sairaasti edelleen, vaikka lapsi on nyt terve uusiutumisen riski on aina olemassa vaikkakin pieni mutta silti. Ja sit oliskin ennuste jo huonompi. Ja tämä ahdistus seuraa mua lopun elämää ellei tilalle tule suru lapsen menetyksestä :(

Vierailija

- vanhempieni välinpitämättömyys ja kylmyys, kun olin lapsi

- äidin vakava masennus

- yksinäisyys

- miehen kasvukivut, joita en osannut kohdata ja joissa tietysti olin pahan kerran osallisena

=> nykyään olemme onnellinen perhe, vaikeudet ovat opettaneet nauttimaan pienistäkin asioista ja toisaalta olemaan piittaamatta turhista. Jäljelle on myös jäänyt sinnikkyys ja tahto pitää itsestä huolta, keksiä mikä tekee minut onnelliseksi, toteuttaa omat haaveet, ihmissuhteet ovat tärkeitä. Negatiivista, joskus vaivun surkuutelemaan itseäni, kun olisi niiiiin ihanaa, jos olisi ollut ruusuinen lapsuus ja nuoruus ja vailla huolia aina vaan...

Vierailija

keskosena syntyneet kaksoset. Kaikki meni kuitenkin hyvin ja saimme terveet vauvat. Tulin uskoon lapsettomuuden aikana ja sain paljon tukea Jeesukselta.

Vierailija

Mulla myöskin ystävän henkisiä ongelmia ihan näihin aikoihin menossa.

Myös se miten hänen " läheisimmät" ystävät suhtautuu häneen on kyll aika ahistavaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat