Hiustenhoito-aineista...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Itselläni on melko pitkä ja vahva hiuslaatu. Olen käyttänyt aivan " tavallisia" shampoita ja hoitoaineita, mm. wella, sunsilk. Oletteteko huomanneet eroja aivan tavallisissa hiustenhoitoaineissa verrattuna kamppaamotuotteisiin(maksavat maltaita). Siis ovatko ne niin hyviä mitä mainostetaan?

Kommentit (6)

Vierailija

Pysyy hyvässä kunnossa vaikka pesis 50 sentin suihkusaippualla. Sitte jos taas käytän todella laadukkaita ja kalliita aineita, hiukset " lässähtää" ja kiiltää niin paljon, että vaikuttaa superrasvaisilta, sellaset ylihoidetutkaan ei oo kivat.

Vierailija

Ainesosat ovat parempia ja laadukkaampia kuin kaupan shampoissa.

jos kaupan shampoossa lukee " loreal" se ei ole sitä merkkiä nähnytkään, vaan merkki on ostettu Lorealilta.

Ja sama pätee näihin hoitoaineisiin. Kampaamotuotteista löytyy rakennepaikkaavia, korjaavia, syvähoitavia aineita, jotka laadultaan poikkeaa suuresti kaupan tuotteista. Itse maksoin tigin tuotteista yht.40¿, en koe hintaa kallina, tuotteet kestävät n.2,5kk, viikon shampoo ja hoitoaine kulut on mielestäni pienet.

Vierailija

Tai, kampaamotuotteista useammin löytyy niitä hyviä ja kaupan hoitoaineista sattuu useammin niitä, jotka ei toimi. Mutta toki voi löytää " halppiksistakin" itselle (siis omille hiuksille) sopivan hoidon. Itse olen pitänyt Lidlin hiuksiin suihkutettavasta, ei-huuhdottavasta hoitoaineesta, jonka avulla saan hienosti selvitettyä pitkät hiukseni. Värin säilyttämiseen käytän kuitenkin kampaamotuotteita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat