Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

,iehestäni on tullu kauhee jäkättäjä!

Vierailija

Joka päivä huomauttelee mulle, että valoja vois sammutella ja vieläkö sä netissä oot ja kulkee ja jupisee yksinään noista valoista papattaen, onhan sähkö kallista, mutta kalliiksi se tulee edestakainen valojen sytyttely ja sammuttelu. Alkaa meneen hermo, itse ei huomaa mokiaan, ja tuntuu siltä, ettei huomaa tai ajattele mun ja lapsen läsnäoloa lainkaan täällä kotona, aamulla töihin lähtiessään paiskoo ovia, ei kai ole mun vika, että on aikanaan menny vuorotyöhön. Ja jättää tuulikaapin oven aina auki, meillä vetää ulko-ovesta, niin että talvella voi tulla " vilu pirttiim" . Muutenki on ihan outo, ei anna aikaansa ei mulle eikä lapselle, kun on aina menossa ja kotio kun tulee, niin väsyttää niin paljo! Ihan paska ukko!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

toosasta, kun sähisee yksinään. Nukutaan eri huoneissa, kun mies kuorsaa niin paljo! Iha ihme hiihtelijä koko äijä! Joskus tekis mieli tempasta?! -ap-

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vaikka hitto astianpesukonetta tyhjennän niin jo ehtii laittaa kaapin ovet kiinni kahden lasin välillä! Antaa olla puhtaat sitten koneessä, säästyypä kaapin ovet ja pysyy yleisilme siistinä, kun niitä ei avaa ollenkaan! Sama pyykkikoneen kanssa, luukkua kiinni joka vaatteen välissä, miten sillä onkin aikaa olla varjona perässä ihan koko ajan.

Tietokoneesta pitää näyttö sammuttaa, vaikka äkkiä vessassa kävisin välillä ja joka maitopurkin välissä pitää jääkaappi olla kiinni. Ja omasta työkalupakistaan on niin tarkka, että jos mittaa lainaan, niin maailmanloppu on, jos se ei olekaan Ihan Samassa Lokerossa ja samoin päin kuin ennenkin. Auta armias, eilen oli ruuvimeisseli alimmalla portaalla sen kullanarvoisen työkalupakin sijasta, kun kokosin nukensängyn lapsille. HyväNEN aiKA!

:D

On nimittäin itse varsinainen pihtari, saan olla jatkuvassa puutteessa.

Vierailija

ja tää muutos on nyt alkanu ilmaantumaan viimesen vuoden-parin aikana. Oli tosiaan nuorena miehenä niin herttanen ja kiva, nyt vaan vittuilee mulle joka asiasta, onneks en enää säikähdä kovia sanoja, ja pillahda itkuun, kuten ennen, mutta... Mies tietää, että ykski moka kännipäissään, niin tämä tyttö lähti tästä talosta. Ottaisko lie päähän, vai onkohan tehny jossain pahojaan kun pitää olla tollane mulkvisti mulle koko ajan. Tänään sanoinkin, että mulle voi kyllä puhua ihan samalla tavalla, miten mä puhun, koitan jutella rauhallisesti ja kiltisti, toinen vaan papattaa ja kiukkuaa... Outo on! Miksi minä en saanut sellaista unelma-aviomiestä, millainen täällä tuntuu kaikilla muilla olevan??? -ap-

Vierailija

valot sais olla päällä vasta jos ihan välttämättä tarvitsee...eli päivällä ei missään nimessä jos on synkkä päivä,vaan pitäis kökkiä siinä harmaudessa.eikä todella oo ainoa asia toi vaojen sammuttelu mistä tulee sanomista...

Vierailija

Vaikka hitto astianpesukonetta tyhjennän niin jo ehtii laittaa kaapin ovet kiinni kahden lasin välillä! Antaa olla puhtaat sitten koneessä, säästyypä kaapin ovet ja pysyy yleisilme siistinä, kun niitä ei avaa ollenkaan! Sama pyykkikoneen kanssa, luukkua kiinni joka vaatteen välissä, miten sillä onkin aikaa olla varjona perässä ihan koko ajan.

Tietokoneesta pitää näyttö sammuttaa, vaikka äkkiä vessassa kävisin välillä ja joka maitopurkin välissä pitää jääkaappi olla kiinni. Ja omasta työkalupakistaan on niin tarkka, että jos mittaa lainaan, niin maailmanloppu on, jos se ei olekaan Ihan Samassa Lokerossa ja samoin päin kuin ennenkin. Auta armias, eilen oli ruuvimeisseli alimmalla portaalla sen kullanarvoisen työkalupakin sijasta, kun kokosin nukensängyn lapsille. HyväNEN aiKA!

:D

Vierailija

Kun olen siivonnut, löytyy sukka lattialta tai lapsi syödessään pudottaa jotain, niin se on heti minun vikani. Hulluinta on, että mitä enemmän hän valittaa, sitä vaikeampaa minun on siivota. Ensinnäkin energiaa menee siihen, kun tuntuu pahalta toisen valittaminen, itken ja suren sitä koko ajan. Toisaalta jos kerran se, mitä jo olen tehnyt ei kelpaa, niin ei sitä viitsi mitään tehdäkään. Saapahan valittaa rauhassa, kun kerran en ole mitään tehnytkään: ei tunnu niin pahalta toisen valittaminen.

Vierailija

Itse asiassa molempien lasten jälkeen siinä puolen vuoden iän tienoilla. Kuuntelin motkotusta (meillä tiskeistä, sotkusta ym. ) aikani, sitten paloi päreet pahan kerran ja ilmoitin, että ei jumalauta mulle puhuta noin omassa kodissani. että oot hiljaa jos et osaa olla nätisti (vähän niin kuin lapselle puhuisi, eikö), ja jos et ollenkaan osaa olla kuin harmiksi, niin saat kiukutella ihan toisessa osoitteessa kohta. Yritti jotain niistä kotitöistä, ja sanoin että sovitaan nyt sitten heti, mistä päivästä sinä jäät kotiin, niiin saadaan koti kiiltämään. Meillä on sama palkka, joten sikäli ihan hyvin voitaisiin vaihtaa. ei se vaan halunnut vaihtaa :/, ja itse taas nautin lasten seurasta yli kaiken (mutta en siivoomisesta), joten sovittiin, että olen edelleen lasten kanssa ja siivotaan yhdessä.

Kummasti meni ohi motkotuskausi, ja sieltä löytyi se ihana, rakastava mies, jonka kanssa menin naimisiin.

Noista valoista olen huomannut, että jos on lasten kanssa tai tekee kotona jotain hyödyllistä, niin liikkuu sen verran paljon huoneesta toiseen, ettei kannata sammutella. jos vaan makaa sohvalla, niin on varmaan tuhlusta pitää valoja makkarissa päällä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat