Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suihinotto

Vierailija

Oisko kellään antaa vinkkejä miten saisin naiseni kiinnostumaan suihinottamisesta? Itse annan hänelle kyllä suuseksiä ja täytyy myöntää että olen ajatellut siten ehkä joskus saavani itsekin, mutta ei.

Kommentit (8)

Vierailija

Kyllä se vaan on ällöttävää vaikka voissa paistaisi. Vaikka vaimo siihen suostuisi, niin vain velvollisuuden tunnosta ja aina sitä inhoten. Kuvittelepa itse tekeväsi sama...

Vierailija

Ekat kokemukset siitä on jo ajalta ennen neitsyyden menetystä eli olin 14-vuotta kun ekan kerran otin suihin. Silloin en tosin loppuun asti, mutta heti tykkäsin hommasta. Kunhan mies on puhdas, eikä tunge munaa väkisin syvemmälle on se kivaa.

N29

Vierailija

No mulle se ei ainakaan ole ollut koskaan ällöä. Ennemmin otan itse suihin kun annan mieheni nuolla minua. Tietysi sekin on kivaa, mut jos kahdesta kivasta olisi valittava toinen, niin ehdottamasti noin päin. Tietysi kalun tulee olla puhdas eikä " sillin" hajua kiitos. Naimisissa ollaan oltu jo 17 vuotta ja alusta asit on kuulunut kuvioihin...

Ja jos itse ei ole fiiliksis, niin suulla kun homman hoitaa, niin miestä hymyilyttää vaikka ei olisikaan saanut kunnolla...

En kyllä osaa neuvoa, miten siitä saisi toisen tykkäämään, mut ehdoton puhtaus on ainakin avuksi.

Vierailija

aktiivinen. Olemme ollet yhdessä mieheni kanssa jo yli 10v. ja hän otti suihinoton puheeksi vasta ehkä noin pari vuotta sitten ja kirjaimellisesti pyysi minulta sitä säännöllisemmin eikä kerran-pari vuodessa. Ja niin sitten tietysti suostuin, kun ei minulla ole mitään suurta syytä olla tekemättä sitä, täytyy sanoa että mitä enemmän sitä tekee niin sitä enemmän siitä pitää, vaikken kylläkään ota " lastia" suuhuni vieläkään, ehkä sitten joskus..

Vierailija

On ihanaa katsella kun oma rakas mies nauttii!

Kannattaa siis oikeasti yrittää voittaa omat ennakkoluulonsa ja kokeilla ainakin muutaman kerran, että onko se nyt niin mahdoton juttu! Suihinotto on miehelle monesti aika tärkeä juttu. Se on osoitus, että nainen hyväksyy hänen kaikki paikkansa jne.

Mutta jos yhä tuntuu mahdottoman vastenmieliseltä, niin eihän sitä sitten tarvitse tehdä. Onhan muitakin tapoja pitää toista hyvänä.

Vierailija

En muista enää, missä vaiheessa aloin ottaa mieheltäni suihin, olin kuitenkin itse saanut häneltä suuseksiä paljon pidempään. Nykyään tykkään valtavasti ottaa suihin oikeasti! Olen kehittynyt koko ajan taitavammaksi ja oppinut uusia juttuja. Aina voi kokeilla tehdä jotakin uutta!

Mäkin neuvon samaa kuin edellinen kirjoittaja. Kerro naisellesi, että sinusta tuntuisi ihanaa, jos hän hyväilisi sinua suullaan. Kerro, että se olis myös tosi kiihottavaa. Tärkeätä olisi, ettei hänelle syntyisi painostava tunne, että " nyt on pakko ottaa suihin, apua" . Hyvä keino voisikin olla jutella asiasta silloin, kun ette ole sängyssä. Seksistähän ja siitä mitä toivoisi toisen tekevän, voi jutella muulloinkin!! Ja kertoisit nimenomaan tyyliin, että " minusta olisi mukavaa ja tuntuisi hyvältä.." Siten naiselle jää mahdollisuus yllättää sinut sopivan hetken tullen ja toiminta lähtee hänestä itsestään. Ei sinun painostuksesta.

Tärkeää on myös, ettei mies paina naisen päätä, kun nainen ottaa suihin. Siinä tulee ahdistus ja paniikki, ettei saa happea!

Myös alapään karvoja voi saksia lyhyemmäksi, niin on paljon miellyttävämpää ottaa suihin!! (Hyvä keino on ajella hiustenleikkuukoneella ja rajaimella.)

Ja tietty: pidä paikat puhtaina!

Luulen, että esteinä suihinotolle voi olla seuraavia seikkoja:

-Nainen kuvittelee, ettei mies sitä esileikkinä tarvitse, koska mies on muutenkin aina valmis ja laukeaa kumminkin. Jos nainen jotenkin oppisi ymmärtämään, että mieskin nauttii suuseksistä ja kaikista muistakin mahdollista hyväilyistä samoin kuin nainenkin! Ja että miehenkin orgasmin voimakkuus vaihtelee! Kunnon esileikki ja kiihottuminen voimistavat miehenkin orgasmia!!

-Nainen pelkää, ettei osaa. Tähän kuitenkin eräs mies täällä taannoin sanoi hyvin: Nainen ei voi mokata suihinotossa muutoin kuin puremalla. Eli pitäis jotenkin saada viestitettyä naisellesi, ettei ole niin vaikeaa ja ettei kaikkea tarvitse osata heti (tai koskaan) täydellisesti. Kukaan ei osaa kaikkia mahdollisia temppuja! Jos naisesi ottaa sinulta suihin, niin anna positiivista palautetta. Ja tietysti rehellisesti kerro, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei.

-Nainen ajattelee, että on pakko tehdä loppuun asti ja pelkää suuhun laukeamista. Suusekstailla voi kuitenkin ihanasti myös tätä ilmankin! Osana esileikkiä. Ja sitten joskus myöhemmin voi jatkaa pidemmälle, jos haluaa!

Hyviä ohjeita suihinottoon on esim. Kari Heusalan kirjassa " Miehen seksuaalisuus" . Pahastuisikohan naisesi, jos ostaisit kirjan hänelle? Tasapuolisuuden nimissä voisit hommata itsellesi kirjan " Naisen seksuaalisuus" . Hommaapa nämä kirjat teille molemmille. (Pokkareina myydään 10 eurolla kapale esim. Akateemisessa.) Osta samalla jotakin muutakin " pehmokamaa" kuten vaikkapa suklaavartalomaalia. Siis pehmentämään tunnelmaa, ettei tule vaimolle painostava olo! Mutta molempia opuksia kandee lukea sekä miehen että naisen. Niistä löytyy paljon käytännön vinkkejä ja ohjeita, jos tuntuu, että kaipaisi jotakin uutta otteisiin. Sillä kyllähän seksi on myös tekniikkalaji!

Tuli vielä mieleen, että jos naisesi nauttii siitä, kun sinä nuolet häntä, niin ehdotapa jossakin tällaisessa tilanteessa 69 asentoa. Lähtisiköhän tilanne näin liikkeelle?

Onnea matkaan!

Vierailija

vähän vanha threadi, mutta pisti silmään kun tuo "N29" kertoi että ei halua munaa syvemmälle.

Se jos hän tosiaan haluaa munaa, eli vain toista kivestä suuhunsa, niin uskoisin miehen haluavan, että hän ottaa myös kalun/vehkeen suuhunsa munien lisäksi.

Outoa nuorisoa..

Uusimmat

Suosituimmat