Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

* * * ENSIKOIDEN VKL * * *

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Viikonloppuna ei varmaan hirmu isoa pinoa ehdi kirjottelemaan, joten ajattelin laittaa sen tähän samaan... On aiemmin ollut vähän hiljaisempaa näin viikonloppuisin.

Joko tänään on testivuoro jollakin, joka todellakin alottaisi sen meidän kovasti kaivatun plussa-aallon??!!??

Mulla menossa nyt kp 23/27-33, joten vielä ei kehtaa testata.. ja sitäpaitsi se gynekin vähän vihjas, että ei tannut tärpätä nyt. Mutta, mutta, niin kauan piinaillaan kun on mahdollista!

Mä jouduin taas yöhommiin täksi viikonlopuksi ja siksi kukun täällä.. tylsää.. tai olishan tota tekemistä, mutta juutuin taas tänne! No, mut nyt töihin!!!

Mukavaa viikonloppua kaikille!!

- Oon@ -

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Että pääsikin karkaamaan. Liian innokas enterin paukuttaja näköjään asialla. Totesin tässä viikonloppupinosta, että vasemman tissin kipeytymisen täytyy olla aivan selvästi raskausoire. Eiksvaan? :) Täällä on ihan sama oire myös, oikea tulee ilmeisesti perässä.

Sitäkin olen miettinyt, että mistä ne menkkakipuja muistuttavat vihlaisut on nyt tulleet. Voiko se olla jotenkin henkistä, eli niitä kipuja syntyisi siitä, että miettii noita asioita ja siten aiheuttaa elämää niillä seuduilla? Itse en ole ennen kokenut noita kipuja kuin ehkä tunnin pari ennen vuodon alkua. Mutta viime kuussa, kun vähän niinkuin puoliksi aloitettiin tätä vauvajuttua, ja syynäsin oireidenkin kanssa jo hiukan, niin menkkakipuja tuntui jo kaksi päivää etuajassa. Nyt olen sitten tuntenut vastaavia kevyitä kipuja joka toinen päivä ja tänä viikonloppuna tuntui sellaista lantiolle ja jalkoihin säteilevää pientä jomottelua myös. Enkä mä nyt kuitenkaan usko vielä raskautuneeni.

Tilannetietoa vielä sen verran, että varsinainen Piina minulla alkaa ensi viikonloppuna. Nyt kp 25/31-32.

Tuloksekasta piinailua teille piinaileville ja harmistuksen tuhahdukset ja pahoittelut huonommin menestyneille - uutta yritystä kohti sitten vaan...

Vierailija

Fiorella: ikävää kun se täti tuppas kylään:(

Marinda:älä vielä toivoas menetä jos vaan täti pysyttelee poissa..hain vähän rohkaisua noita odottajien juttuja lukemalla kun mullaki tuli nega perjantaina kp 31/29-30, niin sieltä löyty jopa tapauksia joissa oli tullu eka haaleista haalein haamu ja vasta kp 45..kun kierto oli noin 30pv:) Mulla kp 33 ja poissa on täti edelleen, en piru vie luovuta:)

Vierailija

suurimmat pahoitteluni rakkaalle Q:lle joka meitä aina jaksaa niin piristää, voi kun osaisin nyt olla samalla tavalla tukena ja turvana... :( mutta toivoa ei ole heitetty silti menemään ekkä siekään niin saa tehdä. mulla jo niin nauratti kun sulla oli " se tunne" että täältä tulee muka plussa, joopa joo.. ja sitten heitikki tuommosen pommin, alkoi pelottamaan että meiltäki löytyy joku aivan päivän selvä vika, kun keskiviikkona lääkäriin kipitän.. *fio ihan mieli maassa*

ja mmyös moolille pahoittelut negasta.. mutta kun tätiä ei näy, toivoa on :)

tervetuloa niin jonneli kuin myös aurorakin, toivottavasti saadaan kohta teidät potkia pois, tuonne odottajien puolelle :) niin kauan aikaa on mukavaa purkaa täällä tuntojaan, kun kaikki on samoissa lähtökohdissa.. tai no ei aivan kaikki.. :(

ilokseni voin vielä ilmoittaa olevani piinailemassa, mutta täti oireet vahvistuu koko ajan, välillä itkettää ja välillä naurattaa ja uudestaan sama rumba noin kymmenen kertaa päivässä :) nyt on menossa hyvä hetki, käytiin hauvojen kans pirtsakassa säässä vähän ulkoilemassa ja ulkona oli kymmenen senttiä puhdasta lunta!! eikä aikomustakaan vielä muuttua loskaksi :) upeaa kun tulee talvi ja sitten joulu! olis aika mahtavaa jos sais jouluna pamauttaa joululahjaksi tiedon pikkuisen tulosta :) mutta voi jäädä TAAS haaveksi se...

voimia kaikille ja plussatuulia!!

mites marinda ja pikkuinen???

fiorella, kp48/???

Vierailija

Ainaski vielä... kp 31/28-30 eilen illan pisti vasemmalle puolelle alamahaan, neljän aikaan yöllä heräsin menkkakipujen tuntoseen mahaan. Päivän mittaan ollu semmonen tunne, että nyt alko, mutta ei vielä ainaskaan mitään... Tämä on oikeestaan eka kerta, kun oikein kunnolla piinailen, yleensä täti ollu hyvin täsmällinen. Eilen jo melkein kävin ostaa testin, mutta en sit vielä kuiteskaan...

Mikä moolin piinailufiilis? Jospa se plussa sulle ilmestyy.. Mun täytyy myöntää, että mitä pidemmälle aika menee sitä enemmän tätä miettii...

Joko fiorella testasit? Pidän peukkuja sulle!!

Naksulle mukaavaa bileiltaa ja Oonalle työniloa!!

Vierailija

Voi Q! Tsemppiä teille molemmille ja toivottavasti saatte vastoinkäymisistä huolimatta oman nyytin!!!!

Toivottavasti Mooli testasit " huonolla " testillä ja plussa ei vielä vain näkynyt...

Onkos Fiorella testaillut lähiaikoina ja koska meinaat seuraavaksi testata?

En muista ketkä kaikki piinailevat juuri nyt, mutta plussasäteitä kaikille!

Mulla täti tuli lopulta kunnolla kylään tiistaina ja on viipynyt pitkään. Nyt on kp 7 ja ämmän retale roikkuu vieläkin nurkissa :(.

On mieskin innoissaan projektista, se kysyi jo alkuviikosta koska pupuiluviikko alkaa ;).

Tervetuloa uusille ja hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija

Missä kaikki ootte, Tappert, käärö, Pepsis-kulta??? Entä Q; ethän meitä hylkää??!!! *tahtoo lukea kuulumisia*

-mooli (jolla ei ole " elämää" :=)

Vierailija

Mites multakin on mennyt ohi noi Moolin kp:t!!? Herttilei, koska meinasit seuraavan kerran testata?

Ja Fiorella ja kukas vielä... en nyt muista (anteeksi!) ?? Tulkaahan sitten kaikki ilmoittamaan meille tuloksia!!

Mulla siis menossa edelleen kp 23/27-30. Jotain tuntemuksia on, mutta niillä kaikilla voi olla muutkin syyt.. Vatsa on jotenkin outo, välillä vasemmalta vihlasee.. Vasen tissi myös kipeä, oikea ei juuri lainkaan. Nänneistä on paha sanoa, voivat nöpöttää ihan vain kylmästäkin!! ;)

Väsyttää!! Ja ihan pimeesti väsyttääkin! Voisin hyvin vedellä 12 tunnin unia, mutta jostain syystä uni aina katkeaa.. Ja tätä mä inhoan, mutta olen kuullut joskus myös raskausoireena; HIKI haissut läpi dödön viimeiset pari päivää ällölle! Nyt jos ei tärpännytkään, niin toivon, että tää vaiva oli vaan parin päivän mittainen! ! Noi menkkamaiset jomotukset on myös jatkunut suunnilleen joka toinen päivä ja kestäneet hetken aikaa. En taas ymmärrä. Normaalisti mä tunnen menkkakivut vasta n. tuntia ennen kun alkaa.

No, toivottavasti oireet lisääntyy ens viikon aikana ja ens viikonloppuna sais sen kauan kaivatun +++ plussan +++ !

- Oon@ -

Vierailija

Oltiin tossa perjantaina helsingissä pyörähtämässä ja kuinkas ollakaan juuri ravintolassa syömässä ollessa täti kurvas kylään... Eli siihen loppui jännitys. Nyt siis kp3/28-32. Äijän ilme oli kyllä näkemisen arvoinen (ja jokseenkin pettynyt), kun kaarroin vessasta ja hoputin kauppaan ostelemaan tarvikkeita. Onneks sentään oli jo ehditty syömään. Eli eipä ainakaan täältä lähteny tätä jättimäistä plussa-aaltoa liikkeelle.

Täytyy toivotella muille kovasti plussaonnea!!!

Vierailija

Tervetuloa uudet Aurora ja Jonneli ja muut,jos en nimeä äkkiä lukiessani löytänyt!

Kauheesti piinailijoita:++++piinaa++++Oon@,Mooli,Fiorella,Marinda ja QueenBzZ!++++tuulia läheteän ja meheviä oireluonnehdintoja kaipailen ja plussia odottelen!!!!

Kauhee myrsky ulkona tuo varmaan sitä jättimäistä ++++aaltoa Ensikoihin!Olis parempi tulla jo.Touko- ja kesäkuiset on täys plussanneita!Ite olen tippunut jo huhtijunasta lähtein mukaanta,joten en enää katsonut aiheelliseksi hypätä Heinäkuisiin.

Omaan napaan.Olen aikas rauhallisesti tän kierron pystynyt ottamaan.Eroja edelliseen kiertoon kuitenkin on.Nyt menossa kp20/24-28.Kp18 alkoi kohdun jomotukset (mahdollisen kiinnittymisen paikkeilla) ja vasemman munasarjan kohdilla kipua.Ja kirkasta vuotoakin on tullut (mitä ei koskaan aiemmin).Rinnat sivuista arat,varsinkin vasen,eivät vielä suuremmin kipeät.Eli oireita pukkaa,vaikka niitä ei etsi.Tätä jomotusta ei kuitenkaan voi olla tuntematta.posket kuumina,eli iltalämpöä on.

*yks täällä taas toivoo,mutta jotenkin pettymykseen jo valmiina alistumaan-taas kerran-huokaus*.Mut oottelen rauhassa ensviikon.Voip olla et kierto entisestään lyhenee....

Halit teille kaikille!!!

Vierailija

Täälläkin satanut koko päivä ja todella pimeää:(

Ollaan lähdössä miehen kanssa vähän kiertelemään kauppoja tuonne Espoon suuntaan, jos jotain mukavaa löytyisi näin sateisen päivän piristykseksi.

Voi että mua jännittää jo sun puolesta Mooli, tsemppiä:))

Tässä täytyy vielä odotella että nuo kaksi VIIMEISTÄ pilleri kiekkoa on loppunut, sitten alkaa täälläkin suunnalla jännät ajat..... Pari kuukautta siis vielä....

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija

Heips,

Tässä teitä jo tovin vierestä seuranneena ajattelin liittyä porukkaan, mikäli se sopii?

Nyt menossa kp 19/28, maha alkoi vihlomaan ihan kummallisesti tänään töissä. Lämpö on ylhäällä 36,6. Tisut arkana, vaikka yleensä ovat ihan pari kolme päivää ennen tätyliä. Alaselkää juilii kummasti, ei kait " raskauden" näin pian pitäisi olla havaittavissa???

Edellisestä on kauan aikaa ja se meni kesken rv 6+2.

Vierailija

Kiitos Oon@lle pinosta!!

Ja Naksulle hauskaa iltaa - ootko kupittelus ansainnu!:=)

Lähdetään miehen kanssa valaisinostoksille kohta, sopivan sateinen päivä:=)

tätiä ei näy, tänään jo kp30/26-29!!!

-mooli

Vierailija

QueenBzz: Oikea asenne sulla!! Mäkin täällä jatkan taistelua, kaivelin kans aiempia keskusteluja, eikä se plussa tosiaan kaikilla oo heti näkyny ja hyvin on silti kaikki menny. Kunhan pysys se täti pois. Pikkuhiljaa alan kehitellä niitä oireitakin: vasemmalle puolelle pistelee jännästi, huimaa ja lämmötkin on koholla (37,1). Tsemppiä sulle ja kiva kun on vertaisseuraa! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat