Lauantaihin HELMIKSET!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (7)

Vierailija

Ihan varmuuden vuoksi, joskus kun ikävä kyllä voi tulla kiire nimetä vauva...

Kivakiva, mun oikeasta tissistä tulee maitoa. Liiveissä tahra. Ja mä kun ajattelin, että se alkaa vasta synnytyksen jälkeen tulemaan.

h.h. rv 22+2

Vierailija

Olen ollut parisen päivää pimennossa järkyttävän flunssan vuoksi...Olen siis koko viikon sairastanut ja saa nähdä saako hakea vielä alkuviikoksi sairaslomaa.... Pää täynnä räkää ja yskiessäkin lentelee suusta vaikka mitä...YÄÄÄÄKKKKK!!

No, nyt jaksoin raahautua koneelle ja pitäis lukaista pinot about keskiviikosta saakka...

Masussa kaikki ennallaan, vauva ei paljoa mun räkimisestä perusta, pörräilee ihan normaaliin tapaansa. Tuntuu ettei se potki enää niin paljoa vaan liikkuu sitten muuten vain masussa. Nauranki aina että se " räpeltää" siellä jotain...soittelee rumpuja tai pianoa tai kutkuttelee muuten vain, aika hassun tuntuista :) Aamulla vaihdetaan kovasti asentoa masussa ja siihen mä yleensä herään. " Kuuntelen" vaavin liikkumista hetken ja jatkan sitten uniani. Jännää miten sitä on alkanut niin elää vauvan rytmissä, aina kun mahassa tuntuu jotain, hymy leviää huulille ja mietin, että mitäs se siellä nyt puuhailee...

Jokos muut ovat miettineet nimeä vauvalle? Mehän emme tiedä kumpi on tulossa joten ollaan mietitty sitten nimeä sekä tytölle että pojalle.

Mulla sama juttu tuon nukkumisen kanssa. Viime neuvolassa kysyttiinkin, että joko valvot öisin. Mä sanoin, että nukun koiran unta, heräilen ihan ihme aikoihin ja nukun katkonaista unta. Silti olen aamulla pirteä kun herään töihin. Kroppa vain totuttelee siihen yöheräilyyn.

Kai tässä pitäis lähteä käymään kaupungilla miehen kanssa, joka myös flunssassa... Jospa tämä tästä iloksi muuttuisi!

Mukavaa syksyistä viikonloppua kaikille!!!

Sasuliini ja hajuherne 25+1

Vierailija

minä olen ollut työkiireiden takia pois kuukauden päivät kaikki painanu päälle niin ei ole ollu oikein illalla enää väsymykseltä aikaa tulla lukemaan palstoja.. no nyt yritän takaisin jos vain otatte :)

elikkäs meidän masu kaksosilla kaikki mainiosti kävin viikolla niitä rakenne ultrassa katselemassa :) kaikki ok ja painoa saman verran kuin yksöisraskauksissa näillä viikoilla elikkäs a:lla 470 g ja b:llä 460g ei toinen varasta toisen eväiltä :)

tuntuvat olevan ikiliikkujia ja mieskin pääsee jo tuntemaan sekä näkemään liikkeet eilen illalla viimeksi vatsaani tuli mitä erinäisempiä poimuja kun kaksoset leikki varmaan hippaa..

Aamun oon täällä kotona siivonnu ja nyt tauolla vielä olis vähän tekemistä..

Maanantaina ollaan menossa vaunuja katsoon hakusessa olis emmaljungat twin cerox no senpä näkee sitten mikä miellyttää..

Nimiasioista sen verran että meidän piti palauttaa neuvolaan viime käynnillä rv 20+0 silloin odottava äiti lappunen ja siinä kyseltiin nimitoiveita silloin päätettiin suuntaa antavasti nimistä mutta kun pitää keksiä kahdet nimet niin saa " runosuoni" kukkia :)

lähden jatkamaan että tuo siippa ei tuolla hermostu siitä on ollut mukavasti apua mm imuroinnissa ja muussa mukavaa :)

HAUSKAA VIIKONLOPPUA HELMIKSET!

-tikunen ja hupu sekä lupu 22+4-

Vierailija

Meillä satoi ensilumi eilen ja jäi maahan. Ulkona ei varmaan tällä hetkellä ole pakkasta kun pojat tuli niin märkänä sisälle, mutta lunta kyllä on vieläkin. Lumentulo yllätti varmaan monet kun me aamulla mentiin vauva-uintiin niin siellä oli kato käynyt. Me harjoiteltiin heittosukellusta, heitettiin vauvat veden pinnalle niin että vesi pärskyi ja toinen otti vauvan kiinni kun se vähän oli lennon jälkeen käynyt pinnan alla. Yllättävän paljon nuo pikkuiset tykkäsivät moisesta : )

Itselläni alkaa olla aika kömpelö olo pukuhuoneessa kun mahaa on jo... Ja muut vaan tietysti hoikistuu edelleen viime synnytyksestä! Jospa jaksaisin käydä tytön kanssa vuoden vaihteeseen uimassa niin se olis sitten jo vuoden ikäinen ja voitais jatkaa uimista ihan omin voimin sen jälkeen.

Mietin pitkään että tämä masuvauva on jotenkin hiljaisempi kuin nuo kaksi edellistä jotka ovat potkineen tosi paljon. Yöllä tajusin että edelliset potki kokoajan ylöspäin ja tämä potkii alaspäin. Siksi en tunne liikkeitä niin hyvin enkä varsinkaan näe liikkeitä päällepäin. Toivottavasti kääntyy ... Onhan tässä aikaa vielä, onneksi!

Mullakin on vähän makeanhimoa. Toissapäivänä järkeilin suklaahimoissani, että jos leivon oikein imelän suklaakakun niin sen tekoon menee melkein yhtä paljon energiaa kuin mitä siitä saa ; ) Nyt ollaan muutama päivä syöty suklaakakkua.

Oikein hyvää viikonloppua kaikille helmikuun odottajille!!

Mymmeli ja masumyllertäjä rv 23+6

Vierailija

täälläkin ollaan herätty jo aikaisin. tyty herätti jo 7.40 vaikka on koko viikon nukkunut yli yhdeksään. heti kun saisi mieskin nukkua kunnolla pitkään niin meillä pompataan ylös.. no mies kyllä nukkuu mutta uni olisi maistunut vielä minullekin. nyt tyty katselee hamtaroa ja saan hetken palstailla. me ollaan opeteltu vaipattomaan päivärytmiin ja nyt se taitaa tulla uniinkin kun pissahätään se siis heräsi. ois kyllä ihanaa jos pääsisi vaipoista kokonaan eroon ennen vauvan syntymää. vahinkoja vielä sattuu tietysti mutta pääasiallisesti on pysynyt aika hyvin kuivana tän viikon päivät.

sitten masuvauvan asioihin.. aika paljon suppailee mutta ei onneksi ole mitenkään kovin kipeitä niin silloin ei varmaankaan myöskään syytä huoleen. vaavi potkiskelee tosi tiuhaan ja en muista että esikoinen olisi vielä näillä viikoilla saanut aikaan näin mojovia potkuja. välillä tuntuu kuin pyörähtäisi ympäri masussa ja se on välillä aika ällön tuntuista, kuin sisuskalut kääntyisivät nurinpäin.. vauhdikas epeli siis tulossa meille! =) selkäkipuja on ilmaantunut aika paljon ja miehen fysioterapeutti ystävä on luvannut tulla helpottamaan oloani.. saisi tullakin. olisi tosi kiva.

nyt toi ipana huutelee äitiä joten mentävä on taas! iloista viikonloppua kaikille!

omeli + suloelmeri 23+5

Vierailija

Ihanaa käydä lukemassa kuulumisia. En ole päässyt koneelle vähän aikaa kun päivät vain hurahtavat. Nyt vihdoinkin lauantai ilta ja mies pois kotoa niin voin rauhassa lueskella muiden kuulumisia.

Itselläni on mennyt kohtailaisen hyvin. Sen jälkeen kun vihdoin ja viimein sain neuvolasta lääkäriajan ja alapääkipuihin (hiiva+muut bakteerit) kuurin, niin olo on helpottunut. Maha sen kun pyöristyy...pääseeköhän sitä enää helmikuussa ollenkaan likkumaan. Kuinka paljon te muut olette yrittäneet pitää kuntoa yllä? Minulla romahti kunnon pitäminen jo heti kesäkuussa ja nyt kun on päivisin töissä (istumatyötä)ja pari kertaa ollut viikossa koulussa, niin kuntoilu on jäännyt vähän vähemmälle. Poden kyllä tosi huonoa omatuntoa asiasta.

rv 22+6

Vierailija

Ihme kyllä oon kerrankin heti aamusta palstailemassa. On tää kummaa, kun ei saa nukuttua enää aamuisin pitkään. Herään joka yö viimeistään kolmelta, kun on pakko käydä vessassa ja sen jälkeen aamuyö sujuukin sängyssä pyöriessä. Oon ollut tän viikon tosi väsynyt, mutta silti en saa kunnolla nukuttua...

Lukaisin nopeasti eilien viestit läpi. Kannatan tamperelaisten tapaamiseksi perjantaita! Ja klo 16 kävisi hyvin! Jos muillekin se sopii, niin lyödäänkö perjantai lukkoon?

Birdylle oon ihan kateellinen Ikean reissusta. Itse olen vain selaillut kuvastoa ja haaveillut sinne pääsystä! Mutta koska se ei nyt ainakaan pariin kuukauteen onnistu, niin ajattelin lohdutukseksi lähteä tänään kiertelemään lastentarvikeliikkeitä!

Torstaina oli neuvolakin. Kaikki näytti olevan ihan kunnossa. Ja vauvelin liikkeetkin tuntuvat jo selvästi. Nyt mulle on iskenyt makean himo. Tähän asti ei oo oikeastaan edes tehnyt mieli suklaata ja karkkia, mutta eilen illallakin vetelin niitä sitten oikein urakalla. Saa vauva kunnon sokeripiristeen...

Mukavaa syksyistä viikonloppua kaikille!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat