***SYYSSÄTEIDEN VIIKONLOPPU***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ensimmäinen kerta, kun minä aloitan pinon!

Ihanaa syksyistä lauantaiaamua kaikille!

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

[color=EE00EE]Olen uusi kuumeilija täällä ja etsin minulle sopivaa ryhmää mihin alkaisin kirjoitella. Tämä teidän joukkonne vaikuttaa mukavalta ja sopivalta, koska varsinainen yritys ollaan aloitettu syyskuussa. Tosin pikku vauveli olisi voinut ilmoittaa tulostaan jo heinäkuusta lähtien, touhuttiin keskeytyksellä.

Nyt on menossa kp20/24, joten piinaviikko on tässä menossa.

Asumme pk-seudulla ja molemmat ollaan reilu 30-kymppisiä ja meillä on jo yksi tyttö. Iltatähteä tässä yritetään, tyttö on jo 7v.

Hyvää viikonloppua!

amanda[/color]

Vierailija

Täällä menossa tällä hetkellä kp 20/27-31. En taas millään malttaisi odottaa tietoa siitä, että onko kuun lopussa tiedossa punaista väriä vai jotain ihan muuta :)

Vauvakuume kasvaa päivä päivältä kovemmaksi ja kovemmaksi...

Toisaalta odottelen plussa-uutisia todella ristiriitaisin tuntein. Haluaisin todella paljon olla raskaana ja päästä nauttimaan vauvasta, mutta sitten toisaalta taas olen ollut vasta muutaman kuukauden úudessa vakituisessa työpaikassani, ja tuntuisi hieman nololta jäädä heti äippälömalle...

Tälläisiä mietteitä täältä!

Vierailija

[color=FF3030]Ulos olen tytön kanssa lähdössä, joten ihan pikainen pinoutuminen.

Apealla mielellä täällä olen, jotenkin taas tuntuu että täti tulee kuitenkin, vaikka välillä onkin lupaavia oireita. Mä en voi ymmärtää miten raskautuminen voi olla näin vaikeeta, varsinkin kun tyttö sai alkunsa heti ekasta yrityksestä. Tuntuu niin tyhmältä valittaa kun kuitenkin vasta heinäkuusta lähtien yritetty, kun jotkut yrittää vuosia...

Sori tämä oma napaisuus :(

nellariina kp21/24

Vierailija

Tervetuloa uusille minunkin puolesta. Kivaa että tulee uusia, ettei pino häviä/pienene kun plussia tulee (mikä on tietty ihanaa).

Meillä on reilu yksivuotias neiti ja todellinen hurmuri ja oikea pikku apulainen. Haluaa osallistua kauppakassien kantoon ym. tosi tarpeellista ja on niin suloinen kun sitten antaa jotain kannettavaa. Eli kun uutta vauvaa kovasti kuumeilen niin odotan kyllä kovasti että tulee siihen vuoden ikään ja siitä eteenpäin. Onhan vauvat tietty ihania mutta tällainen pikku taapero jo oikea pikku ihminen ;) no ymmärrätte varmaan.

Täällä joku joskus puhui, että kuinka suunnittelee asiotaan sillä silmällä että tulee raskaaksi. Minäkin olen jo suunnitellut että ostan X-adventure twinco kaksosten rattaat ostan jos ikäeroa tulee joku noin 2 vuotta. Höm, hieman ehkä ennen aikaista tässä vaiheessa mutta minkäs voit. Olen myös ostanut jonkin verran paitoja töihin kun aloitan hoitovapaan jälkeen työt tammikuussa. Housuja en ole vielä ostanut sillä silmällä, että jos olenkin raskaana kun menen töihin niin en viitsi mitään kovin kalliita ostaa tässä vaiheessa kun käyttöikä on tosi lyhyt. Ja muutenkin näitä paitojakin olen katsastanut sillä silmällä että menevät sitten jos olen raskaanakin. Voi meitä naisia kun aina mietitään asioita niin pitkälle eteenpäin.

Mitäs tykkäsitte Idolsin Agneksesta? Mä kyllä tykkäsin, ihana ääni. Samoin tykkäsin Bettinan esityksestä ja äänestä. Ihanaa kun huomenna tulee taas Idols :)

Mukavaa viikonloppua säteille! Itse täällä hieman flunssan kourissa joten kivaa kun on tuollainen synkkä ilma niin voi hyvillä mielin olla sisällä. Meillä pitäisi ensi viikolla olla tosi aktiivinen kammarin puolella jos mielii heinävauvaa, saas nähdä miten jaksetaan kun molemmat vähän flunssassa....

matleena

Vierailija

Täti siis tuli perjantaina mutta lähti jo eilen. Ei onneksi sitten kauan viipynyt, huomasi varmaan olevansa ei-toivottu vieras. Pitää kai jo uskoa, että mun kierrot näyttää nyt olevan reilusti yli 30 päivää, kun tämäkin oli 35 päivää ja edellinen 32. No, nyt sitten taas uudella innolla uuteen kiertoon!

Vauva-/lapsikuumeesta: Mulla on ensisijaisesti lapsikuume. Tottakai kuumeilen myös sitä tuhisevaa nyyttiä mutta jotenkin en millään malttaisi odottaa, että olisi sellainen pikkuihminen, joka lähtee itse liikkumaan ja tutkimaan ja tutustumaan tähän maailmaan.

Plussasäteitä etenkin kaikille piinailijoille ja tottakai kaikille muillekin!!!

Ja tervetuloa minunkin puolestani kaikki uudet säteet!

venla

Vierailija

Minäkin kävin ilmoittautumassa uutena tähä sympaattiseen Syyssäteiden joukkoon.

Vauvakuumeilu alkoi keväällä ja kesäkuussa jäi pillerit pois. Tositoimet alkoivat elokuussa. Vieläkin kierto on ihan mitä sattuu ja olo käy välillä tosi epätoivoiseksi.

Ihanaa oli löytää tälläinen paikka missä voi vaihtaa tuntoja ja kuulumisia ihmisten kanssa, jotka käyvät läpi samoja asioita elämässään.

Paljon +++++Säteitä kaikille

Dot

Vierailija

Ekaksi teille kahdelle (ja muillekin, joilla on pitkähköt kierrot tai kk kateissa), etten unohda: mulla on kk kierto tosi pitkä, edellinen oli 60pvää ja nyt mennään jo lähellä 50pvää. Kävin sitten lääkärillä ja hän lähetti minut labrakokeisiin, ultaraääni on marraskuun alussa (jonotusta...) En usko, että tää voi enään olla normaalia, vaikka pillereillä olinkin vähän aikaa (olin epäs. ennen esikoistakin). Ei vaan voi oikein edes yrittää raskaaksi tuloa, jos ei ole kuukautisia (vaikka teoriassahan silloinkin voi ovuloida), mua vaan on alkanut epäilyttää, että en edes ovuloi joka kierrossa.

Vauva- ja lapsikuumeesta, että mulla on tällä hetkellä juuri vauvakuume, vaikka rakastan tätä vaihetta alle 2-v tyttöseni kanssa. Yritän nauttia joka hetkestä, eli nyt on vauvakuumeesta nauttimisen vuoro. Vaikka tällä hetkellä se on muuttumassa katkeransuloiseksi noiden menkkaongelmien vuoksi.

Muuta: täällä oli aivan superhyper ihana päivä eilen; aurinko paistoi, puut olivat kauniin keltaisia ja tarkeni t-paidalla. Tänään sitten onkin heti aamusta synkeätä ja sateista!

Tytteli oppi sanomaan tehti (lehti), uulee (tuulee), sekä punkkin (pumpkin). Söpöä :)

Ja minä ostin pienet potkuhousut sekä paidan - vai ei ole vakavasta vauvakuumeesta kyse, eihän? Älkää kertoko kenellekään, varsinkin, kun kaappi on pullollaan esikoisen vauva-ajan vaatteita.

Vierailija

Täällä on ollut laiskottelupäivä, johtuen eilisestä punaviinidouppauksesta... Lainattiin Onnen varjot -leffa, mikä ei tainnut olla ihan nappivalinta vauvakuumeiselle.. Piti muutama kyynelkin tirauttaa. On se epäreilua, ettei vauvaa kaikille suoda, vaikka kuinka toivoisi. Täällä kaikki sormet ja varpaat ristissä, että meille sellainen ilo suotaisiin. Menipäs tämä nyt synkistelyksi.. :(

Taidan painua pehkuihin, jotta huomenna pääsee ajoissa ylös. Oikein paljon plussasäteitä kaikille säteille!!

Vierailija

Meillä poju oli vuoden ikäisenä 83cm, joten oli silloinkin jo puolitoista vuotiaan kokoinen.

Mun mielestä poju kasvaa ihan normaalisti ja muutenkin on ollut terve.

Eipä oikein kivalta tuntunut kun neuvolantäti jymäytti sen päin naamaa.

Olis munkin mielestä voinut vähän varovammin sen ilmaista.

Tasaseen tahtiin on poju kasvanut.

No toivonmukaan täti tulee meille pikaseen kylään, inhottaa vaan odotella niitä, että todellakin päästäis seuraavalle kierrolle.

Vierailija

[colo=blue]Sateinen mutta lämmin päivä on ollut. Piipahdin mökillä vähän laittamassa pihaa talviteloille kun se Mette lupas lumisadetta tai jotain huomiseksi. Ja kävinhän minä kanervatkin hakemassa mökin pihaan.

TERVETULOA AMANDA JOUKKOOMME!

Eilisestä Idolsista sen verran, että mielestäni oikea ihminen pääsi jatkoon. Agnesilla oli tosi hyvä ääni ja biisi sopi sille tosi hyvin vaikka tuo englannin lausuminen hieman karahti korvaan ikävästi. Bettinakin oli hyvä, mutta kuten Jarkko sanoi sille, niin se ei esittänyt sitä biisiä vaan veti sen vaan läpi. Jotenkin ylimielisen oloinen. Mutta hei tää on vaan mun mielipide.

Joku kyseli eilen vauvakuumeesta. Tällä hetkellä kyllä haaveilen omasta nyytistä, mutta kun oon kaverini viisi vuotiasta tyttöä katsellut, niin on ne ihania vähän isompanakin, joten kyllä tää varmaan ihan lapsikuumetta on...

Mutta, nyt menen laittaan pyykit ja lähden kyläileen.[/color]

HEIPSAN!

-Taelsa-

Vierailija

[color=red]Olen tuota kolmatta toivovien listaa vääntänyt koko viikonlopun, niin en sitten ole ehtinyt kunnolla edes pinoutua.. tai no, kyllähän minä eilisiltana kävin jotai sepustamassa.. ;D Joten se siitä.

[b]yoginos[/b] Hö, minne ne sun menkat on jääny!?! Täti on vissiin hukannu osoitekirjansa, eikä muista teidän kotia.. :/ toivottavasti pian saisit sen vieraan, bdbdbdbd

Kylläpäs ne neuvolassa nyt osasi säikytellä.. tai tietenkin HYVÄ, että asia tutkitaan, ettei pituuskasvussa ole mitään häiriötä, mutta sen voisi joskus tehdä vähän hienovaraisemminkin, ettei heti säikytellä vanhempia! Onhan poikasi huiman pitkä ikäisekseen, mutta jos kerran suvussa on pitkiä (yli 2metrinenkin!), niin ei kai tuo vajaa 90cm nyt niin mahdoton ole!? Minkä pituinen poika oli 1-vuotiaana? Eli mikä on kasvuvauhti ollut tässä 4 kuukaudessa..? Meillä esikoinen kasvoi 1-1,5v välillä 5cm, mutta kuopus 7cm. (oli 1v6kk pituudeltaan 87cm, ja on ikäisiään kanssa reilusti pidempi)

kyllä ne lapset aika erilailla kasvaa, ja sitten sellaiset, jotka on reilusti pidempiä/lyhyempiä kuin suurin osa ikäisistään, joutuvat tarkempaan syyniin, ettei mistään sairaudesta tms ole kyse. Sama juttu se on painonkin kanssa. Meillä oli keväällä kuopuksen painosta neuvolassa puhe, kun 1-vuotiaana painoa oli n.14kg.. liiallinen painonnousuhan voi olla oire kilpirauhasen liikakasvusta kai? Terkkari onneksi sitten rauhoitteli heti perään, että meidän pojalla ei kyllä ole muita oireita siihen suuntaan (lapsi olisi kai todella vaisu ym) etten suotta huolestunut. Joskus nuo neuvolaihmiset voisi vähän tarkemmin valita sanojaan, sen olen huomannut. itselläni on hyvät kokemukset kyllä onneksi. Toki asiat pitää tutkia jne, mutta ei ensimmäisenä pitäisi todeta, että lapsessa/kasvussa olisi jotain VIKAA tai sillä lailla. :/

Toivottavasti sitten lääkärikäynnillä selviää, että se on vain ihan normaalia pituuskasvua ja että teille vaan kasvaa hyvää vauhtia koripalloilijan mittainen pojankoltiainen :)

jees, mutta nyt taas mentävä. Palaillaan![/color]

Vierailija

sellaista, että kyllä meillä taidetaan nyt potea ensisijaisesti vauvakuumetta, sillä ajatuksissa on se pieni nyytti. Ehkä siksikin näin, kun ensimmäistä kuumeillaan, eikä lapsista siten ole omakohtaisia kokemuksia. Vaikkakin kummilapsia ja muita läheisten lapsia, mutta kuitenkin.

Nyt hipsin valmistelemaan vieraita varten. *vilkuttaa*

Vierailija

Kävin ilmoittautumassa listalle, toivottavasti kelpuutatte minut mukaan vaikka meillä yritys on aloitettu jo heinäkuussa. Nyt näyttää kovasti siltä että täällä kuumeilu puolella tulee oltua pidempääkin, kun ei tärppää niin ei tärppää.

Huomasin että amalialla(?) on just sama kp kuin minullakin :) menossa siis kp20/24. Saadaan jännätä sitten yhdessä.

Nyt menen lukemaan teidän aikaisempia pinojanne, olen niitä toki seuraillut aiemminkin mutta nyt sitten sillä silmällä että itsekin voin osallistua keskusteluun :)

nellariina

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat