Ei kai jo menkat!?!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kertokaahan onko tää mahdollista. Meidän neiti synty 3.9. ja mulla kesti jälkivuoto n. 5vko. Muutaman päivän jälkivuoto on ollut pois ja nyt tänä aamuna mulla on ollut kirkasta vuotoa...ja vatsassa tuntuu " menkkakipua" . Voikohan mulla siis olla tosiaan ekat menkat ? Esikoisen kohdalla menkat alko vasta kun lopetin imettämisen - nyt siis täysimetän vauvaa. Onko jollakin ollut vastaavaa?

t.2xmyy

Kommentit (10)

Vierailija

Mulla kesti jälkivuoto 10 vkoa. Sit oli viikon tauko ja vuoto alkoi uudestaan ja taisi kestää juuri menkkojen ajan. Mietin silloin, että kumpaa oli, mutta päädyin sit siihen, että kyse oli jälkivuodosta ja oikeassa olin. Synnytyksestä on nimittäin kohta 9 kk eikä menkkoja näy vieläkään.

Vierailija

... ja jäivätkin sitten ainoiksi, kun sai het perään pikkusisko alkunsa. Olehan tarkkana ehkäisyn kanssa. :)

Emma-Leena + tytöt 11kk ja 19 vrk

Vierailija

voi ne´olla menkat. siskolla alkoi viikkoa ennen kun piti men jälkitarkastukseen joka sitten siirtyi mut taas alkoi menkat kun piti mennä. vaikka imetti 8kk. itse imetin vain kaksi kuukautta kun maitoa ei oikeen tullut tressasin varmaan yhtä juttua niin paljon. eikä vieläkään ole kuukautiset alkaneet. aina olleet kyl epäsäännölliset.

Vierailija

En tiedä.. mulla kyllä hormoonit ihan sekaisin. Eilen siis veriviiruja pyyhkiessä tuli ja luulin menkoiksi. Mutta kestivät sit tasan yhden päivän. Mulla menkkamaisia oireita kyllä: makean himo, alaselkäkipu yms. Ja ehkäisyä on käytetty sekä imetetään. Että pitäisi kyllä 95% ehkäisyteho ainakin olla..Mutta pitääkö se testi ostaa, että saa mielenrauhan, että missä ne toiset menkat viipyy..höh....

Vierailija

mutta mulla oli just noin ja kirkas vuoto kesti muutaman päivän. Mutta ei ollut menkat. Ne alkoivat vasta joskus 11kk päästä kun olin lopettanut imettämisen. Eli toivotaan näin!

Vierailija

Mulla alkoi menkat n. viikon sen jälkeen kun jälkivuoto loppui eli kun poika oli 4 viikkoa, tunnistin ne menkoiksi koska oli myös menkkakipua. Oli todella runsaat kaikenlisäksi ja pelotti että jos olikin jäänteitä istukasta tms. mutta vuoto kesti n. viikon ja loppui. Mutta en imettänyt eli sekin varmasti vaikutti mulla.

Olipa taas selvällä suomenkielellä kirjotettu mutta pointti tuli selväks?:D

Vierailija

Kyllä mäkin yllätyin ku vauva täytti syyskuussa 3kk, ni samana päivänä alkoi mulla menkat. Ja täysimetän siis edelleen. Ajattelin et eihän ne vielä... :)No toisia sitten odoteltiin ja melkein jo testiä ostaa meinasin, että josko sitä raskaana (ei kyllä yritetä). Menkkaoireita on ollu koko ajan tässä, mutta menkat myöhässä kaksi viikkoa. Täältä luinkin, että ne voi ollakin alkuun todella epäsäännölliset. No tänään ne sit alkoi kp 42 menossa...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat