Minusta monet akateemiset on aika rumia verrattuna

Vierailija

ns. tavallisiin ihmisiin.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Jos esimerkinomaista tapausta kaipaat malleja löytyy ja laihempia kuin valtaväestö. Sitä se ÄLY teettää. Puhe liikalihavuuden ja älyn yhdistelmästä on huvittavaa. Osa mm. yliälykkäistä naisista kärsii syömishäiriöistä. ,,, Että ihan oikeaa voitako pitäis käyttää ? ,,,

Vierailija

No mun mielestä koko aloitus ei ole järkevä, joten ei ihme jos siitä seuraa vähemmän järkevä keskustelua. Järkevä aloitus olisi ollut kysyä mikä on mielestäsi kaunista, sen sijaan että käyttää noin leipääntynyttä stereotypiaa. Kauneuden kokeminen on kuitenkin aika subjektiivista ja vaihtelee varmaan myös sen mukaan miten hyvin tutustuu ihmiseen. Eri-ikäiset ihmiset on eritavalla kauniita. Omat arvot ja kokemukset vaikuttavat myös kauneuden kokemiseen.

T:akateeminen

Vierailija

Opistoasteella olin 10 kiloa lihavampi ja tupakoin. Akateemiseksi rupeamisen myötä olen myös aloittanut kuntoilun ja pukeudun naisellisemmin, tupakkaa en enää polta.

MUTTA johtuuko elämäntapamuutos sitten koulutuksesta, en ainakaan itse näe että koulutus olis muuttanut persoonaani. Kaverit on ihan samoja kavereita kuin aiemmin. Eiköhän elämäntapamuutos liity enemmän vanhenemiseen ja viisastumiseen sen myötä.

Aika lailla yhtä nättejä olivat opistotytöt kuin akateemiset keskimäärin. Jälkimmäiset tosin huolehtivat terveydestään selkeästi paremmin ja tupakoivia oli heissä erittäin paljon vähemmän.

Vierailija

Luulen et tosi kauniit rypee siinä suosiossaa koko yläasteen ja koulunkäynti jää vähemmälle. Vähemmän kauniilla sit ei ole lukiossakaan juuri kysyntää ja keskittyvät sit lukemiseen. Lopputuloksena akateemiset on keskivertoa rumempia.

t. FM

Vierailija

Akateemisesi on humanistin irvikuva. Ja ei akateemiseksi on otettu iltalehden ilotyttö. Oletko kuullut, että on muitakin tieteitä kuin antiikin kreikka? Ja että muissa tiedekunnissa naiset saattavat hyvinkin korostaa ulkonäköään? Ja että akateemiset saattavat näyttää hyvinkin erilaiselta vaihtaessaan vapaalle kuin yliopistolla? Tuo uhkea blondi vetoaa tietty joihin miehiin. Monista miehistä hän saattaa kuitenkin vaikuttaa halvalta bimbolta, joka on kiva kokemus yhtenä yönä, mutta entä sen jälkeen?

Vierailija

- riippuu tietysti koulutusalastakin, mutta akateemiselle ulkonäkö ei ole " se juttu" . Etenkin jos viettää suurimman osan päivästä pienessä kopissa ja on tekemisissä kavereiden kanssa ei tarvitse olla maski päässä koko ajan..

ja onhan se uskottavuuskysymyskin: Minun uraa tai vakuuttavuutta ei edistä mikään babylook. Olen siis nuori, hyväkroppainen ja tavallisen kaunis (en ainakaan ruma) nainen

amistyypit, sihteerit ja kaupallisen alan tytsykät tunnistaa kadulta helposti.. en halua, että minua liitetään tuohon ihmisryhmään

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat