Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

:):):) JOULULAHJOJEN VIIKONLOPPU:):):):)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Taas yks huonosti nukuttu yö takana. Vaavitkin mylläs niin, että untu et maan järistys olis alkanu. Sitten kun vihdoin ja viimein sai nukahettua, heräs nuorin itkemään ja mun oli pakko nousta paijailemaan sitä. Loppu yön siakin ravat vessassa ja sit vielä rupes kaiken ton lisäks korvaa särkemään:( Nyt ei näköjään auta edes särkylääke, et pitää katella jospa lääkäriä sais varailtua. Kirppikselle oli tarkotus lähteä lasten kaa, jos sieltä löytyis jotakin kivaa. Mut eipä taida tulla siitäkään mitään. Alkaa tuntua , et mä vaan aina ja aina valitan ja valitan. Jospa tässä jois vielä muutaman kupin kahvia ja se vähän piristäis. Ens viikolla oliskin taas ultra. Pitää pistää mies vaihtamaan maanantaina talvirenkaat autoon. normaalisti meillä minä oon se joka vaihtaa renkaat, mut nyt ei kyllä millään enää viitti. Tännekkinpäin on luvannu pakkasia ja ties mitä sateita, ni ei oiken uskalla lähteä lapset kyydissä enää ajelee sitten ä-polille montaa kymmentä kilsaa pelko persiissä koska auto suistuu metikköön. Nyt kuitenkin meen laittaa pyykist koneeseen, ja pitäs vissiin kattoa onko noi mukelot taas levittäny kaikki tavarat olohuoneessa. Siellä on kyllä ihan liian hiljasta. Mukavaa lauantaita kaikille.

lilla79 & vimpulat 33+4 kait?

Vierailija

Täällä kaikki aikalailla niin ku ennenkin.. Pojat oli yöhoidossa eilen ja oli ihan mukavaa saada olla miehen kanssa hetki kahdestaan. Menin eilen miestä vastaan junalla Varkauteen (matkaa 120km suunnilleen) ja tulin sit sen kyydissä pois ja oltiin täällä Joensuussa takas joskus ennen ilta kymmentä..

Meillä mies on ollu poissa nyt ihan urakalla ja onkin sinne asti et vauva syntyy. Taitaa pahimmillaan olla poissa kotoa jopa ma-pe.. yleensä poissa VAAN ma-to mut nyt alkaa venyä. Ei jää sit montaa päivää perheen kesken viikossa mut sit talvella tosiaan on lomaa kun pitää kesälomat ja pekkaset ja toki isyyslomat yms putkeen ja hyvä onkin, että on apuna.

Alaselkä on kipee välillä mut mies saa laittaa siihen kylmägeeliä illalla.

Miulla on maha niin hirveen näkönen, että yhdellä forumilla se haukuttiin jo pystyyn :/ no mitäs varten laitoin edes kuvaa sinne.. siis niin hirveitä arpia ja osa tuli ekan synnytyksessä kun potki ponnistusvaiheessa sellasia sentin paksusia ja 15cm pitkiä arpia mahaan ja sit ne vaan kakkosen myötä levis ja kasvo pituutta ja sit kun kakkosen jälkeen laihduin niin nopeesti niin tuli vieläkin lisää ja toki ne on taas sit tummentunu :/ mut elämä on ja ne haalistuu ja en tuolla ihmisten ilmoilla muutenkaan juokse ilman paitaa mut hiukan kävi vituttaa tuon yhden forumin kommentit..

-Anu rv 32+5 (jos vauva syntyy kuin isoin veljensä niin päivälleen 5vko päästä vois odotella) =)

Vierailija

Vitsit, oon hurahtanut tuohon kestovaippailuun. Tarkoituksena oli aiemmin, että mennään vain kertiksillä, kun tuo kestoilu kuulosti niin hankalalta vaihtoehdolta. Nyt kun olen vähän paremmin perehtynyt asiaan, niin tuo vaihtoehto tuntuu melkeinpä ainoalta mahdolliselta. Noita vaippoja ja systeemejä on vain niin tuhottomasti, että meinasi mennä aivan pää pyörälle. Mites te muut ootte ajatelleet? Kestoja vai kertiksiä? :) Niin ja ajattelin kokeilla kutoa hahtuvasta vaippahousut. Noita on niin moni kehunut. Saas nähdä, mitä myttyä saan aikaiseksi. :D

Esikoinen täyskestoili ja samalla lailla toimin tämän toisenkin kanssa sitten. Vaippoja on mahdottomasti varastossa (itse tehtyjä, kun ovat parhaita, mm. hahtuvapöksyjä) ja niillä kyllä pärjätään mainiosti. Mun ekologinen omatunto ei anna mun käyttää kertiksiä ja ainakin autottomalle yh:lle on sitä helpompi mitä vähemmän tarvitsee kaupasta raahata. :)

Mulla on olo pysynyt varsin hyvänä. Supistelee kyllä välillä ihan kamalasti ja toisinaan närästää iltaisin. Selkää alkaa helposti väsyttää ja väsyttää mutenkin. Päikkäreille tekisi mieli joka päivä. :)

Vierailija

olen niin flunssassa ja kipeä ja toista päivää nyhjötän kotona että eipä naurata,hulluksi meinaan tulla.Ihanaa kuitenkin että Tikrulla oli hieno keikka,mun mies on kade(se on Nightwish-fani)=)

Viime yö meni valvoessa,flunssan ja esikoisen pyörimisen/huitomisen takia.

Enpä viiti valittaa enempää.

Koitin piristää kamalaa oloani ja pakkasin vauvan kotiintulovaatteet pussiin ja pussi turvakaukaloon.

Sairaalakassin pakkaan kans pian kunhan oloni kohenee...ja vettä vaan sataa.

Mies kävi esikoisen kanssa ees pikku kävelyllä äsken kun ei ulos pääse ollenkaan*kaikki hyppii seinille*

nyt lopetan ja jään kitumaan olotilani kanssa...=(

äitiliini rv 34+1

Vierailija

Onpas taas pimeä päivä. Appivanhemmat tulivat kyllän ja koko päivä meni kaupoilla. Hyvää kauppareissussa oli ainakin se, että saimme tuparilahjaksi Ikean hoitopöydän + hyllyn, joista voi myöhemmin tehdä lipasto-hyllykön :) Nyt mies ja appi kokoavat hoitopöytää, anoppi on ruokalevolla ja minä tietenkin lukemassa jouluisten viestejä :)

Ihana kuulla Tikru, että eilisillan konsertti oli hyvä. Tosin tuskin muuta saattoi odottakaan!

Ja Huomenna... (toivottavasti muistin nimimerkin oikein) taisit pohtia oman liikkumisen muuttumista raskausaikana. Minusta tuntuu, että on maha on viikossa ottanut oikein jättiharppauksen. Nyt esimerkiksi sukkien laittaminen istualtaan on hankalaa, koska maha on tiellä. Saa nähdä, millainen se on sitten joulukuussa!

Vielä Marianne-suklaasta. Tykkään siitä, mutta taidan silti kuulua perinteisen Fazerin Sinisen suosijoihin ;-) Eilenkin tuli ostettua taas yksi levy!

Nyt voisin mennä alakertaan anopin juttusille. Nautinnollista viikonloppua ja kaikille flunssaisille kovasti paranemista!

SnowApple 32+3

Vierailija

täällä on taas selkä hellänä, piti taas koittaa siivoilla vaikkakin ihan omaan rauhalliseen tahtiini. Ei osaa olla tekemättä viikkosiivousta ja meillä on kyllä pakkokin, koira ja lapset on lahjakkkaita sotkijoita..

Illalla käytiin Ylivieskassa ja nyt on sitten kaikki valmiina vauvaa varten lukuunottamatta vara-Tutteleita, ne jääköön lähemmäs tai vaikka kotiintuloreisulle. Niitä siteitäkin pari isoa pakettia.. On se ihana kun ei yhdeksään kuukauteen oo tarvinut kärsiä puolukkapäivistä!!

Nyt on Lahjan masu saavuttanut vissiinkin tietyn koon kun viimeyönä ilmaantui vanha inhottottava ja ärsyttävä vaiva jota en ole muistanutkaan mutta palautui nyt kyllä valitettavan hyvin mieleen...

Kun makaa kylellään niin tuossa oikealla kylkiluitten alla alkaa inhottavasti " pulputtamaan" . varmaankin joku suolenmutka nousee ja iso kohtu painaa sitä luita vasten niin siksi pulputtaa. tosi ällön tuntuista eikä tahdo pystyä kylellään olla. Alkaa olla makuuasennot hiukka kortilla. Näin se on ollut noita molempia termiittejä odottaessanikin. Kuinkahan vaan oon unohtanut kun muita vaivoja en?...

huomenna päästäänkin kotopuoleen, tosin vaan päivän reisulle. mun isä on tuonut Virosta traktoriin uudet eturenkaat niin käydään lasten kanssa hakemassa ne. Saa ukkokin levähdellä täällä rauhassa kun mölyapinat on poissa.!! Oli vaan eilen taas käynyt pitkäripasessa, saas nähdä mihinpäin se häippäsee illan tullen.. Joutaa kyllä olla kotosalla ja huomenna skarppina kun eläinlekuri saattaa tulla sahamaan sarvia lehmiltä. Meikästä ei ole sitä hommaa kattelemaan, hyi. vaan pakko sekin on tehdä, tappavat toisensa pihattonavetassa jos ovat sarvellista mummoporukkaa!!

Jovain, saunan lämmitys kutsuu, hauskaa viikonloppua!!

lahja rv 32+1

Vierailija

Tuntuu, että ei oikein saa aikaiseksi tänne mitään kirjoitella kun toisaalta ei ole oikein mitään aihetta kirjottaa ja toisaalta ois niin paljon kaikkea vauvan hoitoon ja synnytykseen liittyvää luettavaa netissä ja kirjoissa.

Vaippailusta kun oli puhe, niin meillä ollaan varauduttu ihan täysin kestovaippojen käyttöön ainakin päiväaikaan. Jos mun toive toteutuu ja neidistä tulee yhtä hyvä nukkuja kuin äitinsä ja pylly kestää harvoilla yövaihdoilla niin sitten varmaan helpotetaan elämää ja kertistellään yöt. Sen näyttää sitten aika tullessaan. Kaapissa on kuitenkin odottelemassa jo pari hyllyllistä erilaisia ja -merkkisiä kestoja ihan harsoista " iguihin" ja villapökistä pul-kuoriin.

Serkun vauvalla oon muutamaa merkkiä (Snappia ja Bambino mioja) kokeillu ja hyvin tuntui toimivan. Muistutin kiireistä ja omantunnon soimaamaa serkkulikkaa siitä, että yksikin kesto päivässä vähentää vaippavuorta jo 365 vaipalla vuodessa.

Meillä ei muuten juuri erikoista. Närästää edelleen ja nukkuma-asennot on aika ykstoikkoset (oikealla kyljellä ja " vahingossa" selällään). Vielä olis loppusuora rutistettava mutta voisin kyllä toivottaa pirpanan mailmaan jo ens kuun lopulla.

-Samo ja pikkuneiti pippuri

Vierailija

Nyt se 30 viikkoo on vihdoin täynnä:DD Mulla oli tarkotus tuoda pinnis rv 30 mennessä makkariin, mut en taida sitä ihan vielä tuoda, kun tulee sit sen verran ahdasta ja joutuu miettimään et mihin ton tv:n sit lykkää. Jos nyt ottais etapiksi vaikka rv 32;) Mut varmaan täytyy laittaa vauvojen kotiintulovaatteet valmiiksi, koska ne on sellaiset mitä mies ei kyllä osaa katsoa.

Nukuin viime yön kyllä TOSI hyvin, heräsin vain kerran vessaan ja kyljen kääntämiseen heräsin vain pari kertaa. Liitoskivut on edelleen kovat, mut kyl niitten kans nyt vielä pystyy elämään.

Eilen illalla oli ihana kun pelleilein vauvojen kanssa, tunsin ihan selvästi toisen pään ja silittelin siitä kohti, vatta kupruili ihan hullunlailla:)) Molemmat oli hereillä ja tuntu et oikein halus äitille näyttää et täällä me ollaan:D Vähän kun silitteli niin heti tuli vastaus, IHANAA;)

Meillä ei ole viikolopuksi mitään suunnitelmia, vähän on mietitty josko lähettäs käymään miehen isällä (matkaa kylläkin vain alle 10km) kattomassa sieltä tytölle vähän isin vanhoja leluja, varsinkin autoja, kun on tuo tyttö ihan hulluna autoihin:/

Voi hitsi, mun vanhemmat on las palmasissa ja siel on lämmintä yli 30!!! No toisaalta tällä mahalla oon ihan tyytyväinen et oon tääl suomessa ja huomiseksi on ainakin tampereelle luvattu LUNTA!!! JEE!!

Onkohan muuten mahdollista et vattanahka repee, jotenkin niin pahasti et sen takia joudutaan käynnistään liian aikasin:/?! Kun oikeesti musta tuntuu et mun nahkani on nyt niin tiukkana et enää ei kyl kauheita veny, arpia tullu ihan hulluna tohon navan ympäristöön! Alavatta nyt olikin jo esikoisen jäljiltä järkyn näkönen ja se nyt ei niin haittaa kun se menee aina piilonn mut nyt on arpia jo reilusti navan yläpuolella niin kyllä vähän harmittaa:( No eipä niille mitään mahda ja täytyy toivoo et toi nahka nyt kestäis mahdollisimman pitkään ennen kun repee ihan auki asti:/ Eilenkin laitoin kolme paksua kerrosta rasvaa vattaan kun löhöilin sohvalla ja taas täytys varmaan rasvailla kun kutittaa:((

Kylläpäs tuli taas kerran omaa napaa, mut jätänpä nyt palstatilaa muillekkin joulumasuille...

Voikaahan hyvin:)

Rölli-peikko ja tylpykät rv 30 tasan!!!!!!

Vierailija

Moiks vaan!!Olo on hyvä ja rento,tultiin just ukon kans hieronnasta :D

Ja eilinen ilta oli MAHTAVA!!Niin ihana konsertti että... :))) Se oli vain TÄYSIN mun luonteen vastaista istua paikallaan ;) Yleensä tykkään jorata ja heilua messissä..Mutta enhän mä tietenkään jaksanu tai pystyny pahemmin ' revitellä' ..Ainut huonopuoli oli että sieltä areenalta meinas loppua happi!!! Tupa täynnä ihmisiä plus pyrotekniikkaa ym niin puolessa välissä mä aloin jo haukkailee henkeä kuin kala kuivalla maalla :( ei pystyny enää yhtään ' hillumaan' kun piti keskittyy hengittämiseen.

Vauveli oli yllättävän iisisti koko illan :O aina välillä innostu potkiskelee ja möyrimään mutta olisin voinu odottaa pahempaakin tetsailua ;)

Tänään illalla mennään tulevan kummin synttäreille :) eli ohjelmaa viikonloppu täynnä!! :D

Siitä tulikin mieleen että Lillalle myöhäiset synttärionnittelut!! ♥

Raskausarvista..Just aamulla bongailin niitä omasta PYLLYSTÄ!!Siis kankku on ratkennu :O jännä.Masu ei niinkään,rinnat meni toki jo alkuraskauden kasvuspurtissa ;)

Pilkku kyseli vaipoista..Eiköhän me tyydytä kertiksiin.Olen kyllä kestoilustakin kiinnostunu mutta se tuntuu jotenkin ' vaikealta' .Pitäisi saada joku kädestä pitäen niiden käyttöä opastamaan niin sitten varmasti itsekin innostuisi :)

Ja Haisuli höpisi eilen kehon muutoksista ja niihin tottumisesta tjtn sinne päin..Kyllä sitä vaan on ollu totuttelua itse kullakin näihin lukuisiin muutoksiin ja vaivoihin.En olis ennen raskautta uskonu että NÄIN paljon kaikkia mahollisia ja mahottomia,pieniä ja suuria asioita tulee.*Eikä tässä vielä kaikki ;)*

Oma asennoituminen kyllä ratkaisee..Välillä on fiilis että eihän tässä nyt mitään mutta välillä tekis mieli vaan hakata päätä seinään ja itku kurkussa tuijottaa peiliin:' kuka toi eukko tuolla on?'

Juu,eiköhän tämä ollu taas tässä..lisää pohdintoja luvassa lähipäivinä ;)

Koittakaa pitää mieli virkeenä vaikka ankea päivä onkin (ainakin täällä pääkaupungissa)

[color=blueviolet]Tiggr&Nasu 34+2[/color]

Vierailija

Eipä oikein mitään kummosempaa sanottavaa ole, mutta pinoudunpas nyt kuitenkin. On sen verran pieni pino muuten. :)

Mäkin tässä haaveilen että missä vaiheessa tuo häkkisänky tulisi koottua makkariin. Siellä se on ollut laatikossa odottamassa jo muutaman kuukauden, mutta ei oo vielä tuntunut aiheelliselta kasalta. Osaltaan oon miettinyt että jättäisikö sen suosiolla ihan marraskuun loppuun, mutta kun sitten taas ei tiedä että miten aikaisessa vaiheessa tämä vauva aikoo syntyä. Äiti mua kovasti pelottelee, että kyllä se sieltä aikasin tulee, jos oon yhtään sukuuni tullut. :) Ja vielä enemmän jos se sattuisikin olemaan tyttö, niin syntyisi etuajassa ihan varmasti. Tosin mulla on vahva poika tunne, eli en tiedä sitten meneekö jopa yli. Kuitenkin toivon että ei tarttis ihan viimeisiin viikkoihin asti kärvistellä ja sitten jopa käynnistellä, vaan toivon että se syntyisi sieltä vaikka rv38-40.. Ei kiitos kahta viikkoa yli.. :oS Mustahan tulee siinä vaiheessa ihan hullu jos menee runsaasti yli. Ja toisaalta viehän se pinnasänky kivasti tilaakin siellä makkarissa, joten eipä sitä suotta sinne kannata vielä kasata. On vain hirvee hinku ihastella sitä sänkyä ja laittaa lakanaa ja muuta hörsseliä.. :)) Äiskä aiko tehdä siihen pinnasängyn suojuksen, ja malttamattomana odotan että se tekisi sen jo. Sit olis yksi syy lisää kasata se sänky, pitäähän sitä koettaa sitä suojusta, passaako se siihen.. :oP ;)

Muuten ei mitään erityistä. Siskoa kaitsen ja koiria ajateltiin lähteä taas lenkittämään. Jospa se mieskin ehtisi tälle iltaa meidän kanssa viettämään aikaa.. Eilen se oli kello 1 asti töissä... :( Joten ei nähty sitä kuin ihan pikaisesti kahvin juonnin ajan, sit se kiisi taas taksin töihin. Oikein masentaa välillä kun se on niin pirun paljon ja pitkään välillä töissä, ja ei yhtään aina tiedä millainen päivä on. Joskus pääsee hyvinkin klo6 mennessä illalla kotiin eikä tartte sitten enää töihin, mutta toisinaan menee sitten aamuun asti. *huokaus* Onneksi alkaa talvi ja hommat vähenee rankalla kädellä, luojan kiitos! Ja kun vauva syntyy, se varmasti hengaa pitemmästi kotona.. :) *sitä aikaa siis kovasti kovasti odottaen*

Mutta nyt me taidetaan poistua kirpeään ulkoilmaan. Kylmä on ja tiet liukkaat ja meillä kesärenkaat.. :oS Mies onneksi aamusella soittelikin että ajelkaa sitten varovasti ja hiisssuunkiissuun kun on liukasta. :) Ja illalla vuokrataan joku lastenfilmi ja kattellaan semmonen. Vakio juttu kun sisko tulee, että pitää joku elokuva kattoa. No tulipas tätä " pikapino" tekstiä taas.. :o/ *nolostuu*puheripuli kenties.. :)

Quarra ja tirriäinen rv33+3

Vierailija

Ajattelinpa jakaa mietteitä taasen.. taitaa loppua kohden keskittyminen omaan napaan vain lisääntyä; koko ajan olisi tarve kuulla tai oppia jotain uutta..

Pari viikkoa sitten juuri lääkäri totesi ettei liikelaskentaa kannata harrastaa ennenkuin viikolla 35 jne. Eivät kuulemma kaikki kuitenkaan tunnu ja tulee vain vainoharhaiseksi. Eihän niitä voi olla seuraamatta, kuten tietysti pitääkin. Silti miettii että onko tänään tuntunut tarpeeksi, miten eilen olikaan.. Melko epäsäännöllinen työrytmi ei myöskään mahdollista parasta seurantaa..

Oudolta tuntuu myös, että tunnen vauvan pään ja pepun (en tosin ole varma kumpi on kumpi), silti en voi olla varma millaisia liikkeitä vauva tekee, en tunne onko potkuja vai mitä.. Melkein toivoisin että potkisi kipeästi kylkiluihin kuten olen kuullut jonkun tekevän..

Ehkäpä sitä murehtii aina jotain, juuri torstaina kuuntelin sydänäänet ja kaikki oli kunnossa neuvolassa.

Naama kukkii kuin kesantopelto kun on tuo suklaa maistunut. Maanantaina alkaa uusi elämä.. (huomenna ei vielä voi kun on sunnuntai..)

Vierailija

kun kerrankin tulee tällainen valitukseton viesti. Itse asiassa fiilinki on varsin mahtava! Miehellä on tämä viikonloppu vapaata opinnoista, eikä hän siis ole siten viikollakaan pakertanut joka hetkeä läksyjen kimpussa. Aikaa on ollut entisaikain tapaan meille perheenä, mikä on tehnyt tosi hyvää. Nyt, kun ei luentoja ole ollut tänään, kävimme ostoksilla (esikoiselle talvikengät yms., kun lupasivat sitä lunta...), veimme pojan juuri äsken ensi kertaa mamman luo yökylään kauheiden pakaasien kera. Sinne se jäi onnellisena soittamaan pianoa mammansa kanssa suu kekseistä pullottaen, vaan annas olla, kun tulee nukkumaanmenoaika... iik! Onneksi siskoni ja veljeni, jotka onnekkaasti ovat kaikki nyt kotona, kun opiskelukaupungeista ovat viikonlopuksi syyslomaa tulleet viettämään, lähtevät bilettämään kukin kavereidensa kanssa, joten alkuillan ja -yön pitäisi olla rauhallinen. Muistutin, että tulisivat nyt hiljaa sit kotiin, kun äitin makkari on alakerrassa eikä ovia eteiseen missään. Hoppas allt går bra!

Mies tekee tuossa kyökissä juhla-ateriaa, härän sisäfilettä kermapippurikastikkeessa, kynttiläkruunussa tuikkivat tuikut ja muutama muu kynttilä pöydällä. Pian syödään, saunotaan ja vain ollaan kuten silloin joskus ennen. tehnee ihan poikaa, ennen kuin tämä toinenkin täältä pukkaa maailmaan ihanuutensa lisäksi pakkaa sekoittamaan!

Täytynee lopettaa, kun essuasuinen kokki kävi kääntymässä tässä ja kysyi, tsättäilenkö. Toivotan kaikille mitä rentouttavinta viikonloppua!

Vitanova rv 30+2

KAto, mähän osaan toisinaan olla se oma positiivinen itsenikin! En tainnut valittaa tällä kertaa mistään, ohhoh! Ü

Vierailija

Voisin syödä koko ajan jotain makeaa.Suolasta ei tee mieli ja jos jotain suolasta syö niin sittenhän on aivan pakko saada jotain makeaa.

Kyllä olen ylpeä taas itsestäni.Makaroonilaatikko uunissa ja kääretorttu jääkaapissa=)En ole oikein kova laittamaan ruokaa.Lapsellekin joutuu tekemään aina eri ruuan kun on allerginen.Olisi niin paljon helpompaa kun kaikki syötäisi samaa ruokaa.

Tuntuu että vatsa on yhtäkkiä pompannut tuohon eteen ja painoakin on tullut ainakin 12kg.Anoppi patistaa liikkumaan ja jättämään herkuttelun pois.Se onkin vähän terveysintoilija=)Kyllähän sitä mielellään kävelisi jos se tuntuisi hyvältä mutta en tykkää kun maha menee kovaksi vaikka se ei nyt kamalan kipeää tekään.Eikä ole kuulemma vaarallista mutta kyllä sitä silti hieman varoo.Meinasi itku päästä kun oltiin kaupassa ja tuntui etten voi enää yhtään kävellä.No jäin sitten istumaan penkille kun mies haki viimeisiä tavaroita.On se hyvä kun isommissa kaupoissa on penkkejä=)

Odotan innolla työpaikalta kutsua pikkujouluihin.Toivottavasti muistas ilmottaa.Tekisi varmaan ihan hyvää rentoutua yksi ilta.Tänään on miehellä vapaapäivä ja yritin ehdotella jos laitettaisi esikoinen yöksi hoitoon mutta se taas näkee sitä niin harvoin että haluaa tietenkin viettää aikaa lapsensa kanssa.

Kummallista kun en ole vieläkään oikein saanut tyttö/poika oloa.Esikoisesta tuntui aluksi pojalta mutta loppu kohti olin aivan varma että tyttö tulee ja tyttöhän se olikin.

Jokohan tuo mies jaksaisi heräillä...Voisihan sitä yrittää usein vain käy niin että tuun pahalle tuulelle kun toinen ei millään jaksa herätä.Löytyisipä äkkiä sille jostain päivätöitä niin olisi vapaapäivät kokonaan yhteistä aikaa.Nyt ollaan kuitenkin aina aamupäivät lapsen kanssa kaksin kun iskä nukkuu.Nytkin lasken että monta tuntia ehditään olla yhdessä minä kun en kuitenkaan jaksa kamalan myöhään valvoa...

Rvko 30+6

Vierailija

uus alotus,:meikä vähä innoisaa ku NÄPPÄIMET toimii,.eilen iltana mein neiti pukkas isukin saunaöölit näppäimistölle,.ja JEE ,.ne toimii,." annettiin" siis kuivata pv.n väärinpäin nämä,.joten en oo siks pystyny olla täälä))))))))

Niin se tapaaminen,.mulle sopii ti-ke ja tai to?????iltapvästä??14mais??ois kyl kiva tavata,.tiä millanen Ystävyys tästä poikis)))))ja minä oon sellanen et minuun on helppo tutustua,.hyvä ku saatte suunvuoroa,...he.he....

Huomena 32vkoa JEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

Ens kuun lopus saapi vaikka jo syntyäkki)))))IHANAAA)))))

NÄIN UNTA viimeyönä et synnytin tos mein koululla>arg))))

t;ama 31+6

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat