Onko muilla alkuraskaudessa kipuja ?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mulla on ollut 5 keskenmenoa putkeen ja aina ollut joko heti alusta lähtien tuhruvuotoa tai järkyttäviä kipupiikkejä alavatsassa. Vatsaa (varsinkin illalla) turvottaa ihan älyttömästi.

Nyt olen raskaana viikolla 5+1 ja ihan hillittömät alavatsakivut. Välillä sellaista piikinomaista. Onko muilla ollut alkuraskaudesta tällaisia oireita ja miten käynnyt ? Onko helpottaneet myöhemmin vai onko tullut kesken ? Mun mielestä taas ollut vähän rusertavaa vuotoakin.

Epäilen, että taaskaan kaikki ei ole kunnossa, mutta toivottavasti olen väärässä.

Vedän vielä lugesteronia ja sitten APC-resistenssin takia myös primaspan 100 mg ja Klexane-piikitys.

ET

Kommentit (3)

Vierailija

kuvailemasi vatsakivut. Itselläni lähes sama vaihe kun sulla ja vatsakipuja on ollut jonkin verran; välillä päiviä välissä, ettei lainkaan, mutta muutaman kerran kivut ovat olleet aika kovat ja kyllä on pelottanut. Toisilla esiintyy kuulemma kipuja enemmän kuin toisilla ja kivutkin saattavat kuulua ihan normaaliin alkuraskauteen.

Vierailija

ihmeellisten epämääräisten kipujen kanssa. Oli vihlaisuja, kipuja ja ilmaa vaikka muillekin jakaa. Epäilin kohdunulkopuolistaraskautta ja kävin gynellä viikoilla 5 + 0 - kaikki oli kunnossa, ja kuulemma normaaliinkin raskauteen voi liittyä em. asioita.

Vierailija

tuntemuksia kuuluukin asiaan, mutta kovat vihlaisut voivat kertoa siitä, että jotain pielessä. toivottavasti kuitenkin sinulla on tällä kertaa onnea matkassa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat