Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että V*tuttaa

Vierailija

Vauva on nukkunut yönsä tosi huonosti ja päiväunet on olleet tämän äidin pelastus. Nyt on parina päivänä kuitenkin käynyt niin, että rakkaat naapurit on herättäneet pojan.

Ekaks kävi näin. He pitävät yleensä koiraa vapaana pihalla, mutta ei se tietty siellä pysy ja vaeltelee muiden rivitaloasukkaiden pihoilla. Laitoin pojan terassille nukkumaan ja menin itse sisällä, kunnes kuulin naapurin koiran hyppivän takaoveamme päin. Menin tietysti ajamaan sen omalle pihalle, muttei se mitään totellut, vaan alkoi hyppiä minua päin, raapi ja puri. Session jälkeen pääsin jotenkin heidän ovelleen ja sanoin että ottavat koiransa sisälle. Siihen mennessä olin itse jo aivan raapaleilla, käsi täynnä mustelmia ja paita rikki. Kyseessä ei ole mikään pikkupuudeli, vaan rotwailer. Pojan sain nukahtamaan uudelleen.

Sitten muutama päivä myöhemmin. Laitoin pojan jälleen terassille nukkumaan ja samassa naapurin koira syöksyy meille. No tällä kertaa naapuri oli itsekin pihalla ja karjaisi koiransa omaan pihaan. Poika heräsi, mutta nukahti taas uudelleen, mutta siinä häntä heijatessani alkoi naapuri huudella aitojen yli että mitäs kuuluu jne. Ja taas poika heräsi eikä enää nukahtanut uudelleen.

Tiedän, että on pahempaakin kuin se, että vauva ei saa rauhassa nukkua päiväunia. Mutta kun olet itsekin väsynyt, ei millään jaksaisi edes näitä pieniä vastoinkäymisiä =(

Toivottavasti pian löytyy se unelmien koti, että päästään muuttamaan tästä pois, omakotitaloon!!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat