Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hankkiakko rinnat?

Vierailija

Olen nyt pitkään pohtinut mahdollista rintojen suurennusleikkausta. Kolmen lapsen imettämisen jälkeen rintakehäni oikealla puolella on nänni ja vasemmalla juuri ja juuri AA kokoinen tyhjä pussi.

Ennen lapsia olin ihan tyytyväinen A-kuppi kokoisiin rintoihini, eikä kukaan mieskään ole koskaan huomautellut pienistä rinnoistani.

Nyt on kuitenkin niin, että lasten saamisen jälkeen 'rintani' ovat mielestäni suoraan sanoen hirveän näköiset.

Kävin taannoin yhdessä rintaleikkauskonsultaatiossa huomatakseni, että kaikissa ennen-jälkeen kuvissa KELLÄÄN ei lähtötilanne ollut yhtä masentava kuin itselläni.

Haluaisin leikkaukseen, mutta aina juuri tehtyäni asiasta päätöksen ajattelen kaikkia mahdollisia rintasyöpäpotilaita joilla ei myöskään ole rintoja ja jotka sen lisäksi elävät jatkuvassa syövän uusiutumisen pelossa, ja tunnen itseni turhamaiseksi.

Tämä asia on kuitenkin vaivannut minua jo vuosia eikä tunnu muuttuvan miksikään. Kesä aina pahentaa tilannetta kun pitää keksiä jostain jotain toppauksia jotta kehtaa pistää t-paidan päälle.

Onko kellään asiasta mitään kokemuksia? Kenties joitain leikkauskokemuksia naisilta, joiden rintavarustus on ollut samaa luokkaa ;)

Kommentit (2)

Vierailija

Olen melko varma että kun tämän kolmannen rintaruokinta loppuu niin menen leikkaukseen.

Pelkoja vähän on kyllä komplikaatioista mutta olen kärsinyt näistä rinnoistani ala-asteelta saakka. Olen ollut aika pahasti kiusattu koska minulla on olemattomat rinnat ja siitä on jäänyt syvät arvet. Häpeän rintojani aina.

Mietin myös tuota turhamaisuutta ja välillä häpeän että ulkonäköön liittyvä asia on minulle näin tärkeä, mutta mielestäni rinnat ovat kuitenkin iso osa naisellisuutta. En todellakaan aio ottaa mitään suuria vaan ehkä b tai c-kupin jotka sopivat vartalooni.

Mieheni kanssa olemme asiasta puhuneet ja asia on hänelle ok jos itse haluan, mutta hänelle riitän tämmöisenä kun olen mutta itselleni en.

Uusimmat

Suosituimmat