Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halonen ja lehdistöpäällikkö

Vierailija

Halosella on kaunis lehdistöpäällikkönsä aina mukanaan aina ja kaikkialla. Naisilla tuntuu olevan oikein läheiset välit, katseet ovat samettia. Mitähän Arajärvi tykkää asiasta, vai onko homma " sovittu" .

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

" Jymypaljastus Halosesta" -ketjun aloittaja on sen kirjoittanut mainitsematta mitään lähdettä eli hän on sen omissa nimissään kirjoittanut.

Tony Halme pyysi Tarjalta anteeksi kommenttiaan, mutta tämän ketjun (Jymypaljastus Halosesta) aloittaja voidaan tarvittaessa haastaa oikeuteen. Tony Halmehan kävi henkilökohtaisesti pyytämässä anteeksi Haloselta. Muutenhan se juttu ei siihen olisi jäänyt jos tätä elettä ei olisi tehty.

Suomen laki kieltää loukkaavien juttujen kirjoittamisen ihmisistä. Mm. ihmisen seksuaalinen suuntautuminen kuuluu asioihin, joista edes lehdet eivät voi kirjoitella ilman asianomaisen omaa lupaa. Esim. julkkiksista ei voi väittää lehdessä " X on homo" ellei tämä kyseinen X ole asiaa itse myöntänyt.

Taitaa Halos-ketjujen aloittaja nyt paniikissa kirjoitella tänne noita " ei voi nostaa syytettä" -juttuja.

Vierailija:

Lainaus:

Se on kokonaisuudessaan kopioitu toiselta keskustelupalstalta.

Ketä ajattelit syyttää, jotakuta nimimerkkiäkö?

Tulevatko Halonen ja Maria oikeuteen todistamaan suhteensa laadusta?

Vierailija

Tietenkin lehdistöpäällikkö liikkuu Tarjan mukana koska tekee vain omaa työtänsä. Minua kuvottaa tuollaiset jatkuvat perättömät juorut.

"

ROMANTSCHUK, Maria

Lehdistöpäällikkö

Syntynyt Helsingissä 23.7.1956

Naimisissa, kolme lasta

Tasavallan presidentin lehdistöpäällikkö ja kabinetin jäsen 2000-,

Lehdistöneuvos Suomen suurlähetystössä Tukholmassa 1997-2000

Ulkoministerin lehdistöavustaja, ulkoministeriö 1995-1997

Politiikan toimittaja Hufvudstadsbladetissa 1989-1995

Toimittaja Yleisradiossa 1976-1989"

http://www.tpk.fi/suomi/

Vierailija

eikä laita edes lainausmerkkejä niin omissa nimissä kirjoittamista se silloin.

Paniikissa siinä nyt yrität jotain kirjoitella.

Tiedoksi minä en Tarja Halosta koskaan äänestänyt. Ihan periaatteen vuoksi minä olen tässä kirjoitellut.

Vierailija

Se on kokonaisuudessaan kopioitu toiselta keskustelupalstalta.

Ketä ajattelit syyttää, jotakuta nimimerkkiäkö?

Tulevatko Halonen ja Maria oikeuteen todistamaan suhteensa laadusta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat