***HEINÄSIRKAT viikonloppuna***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ihan ensimmäiseksi: [color=EE00EE]Onnea axuliina :))[/color]

Ihana lukea plussauutisia, kukas on seuraava?? :)

Itsellä huono aamu, flunssa taitaa olla tulossa ja pitäisi lähteä shoppailee :(

piipaa: toivottavasti joku suostuis listaemo hommiin, itse periaatteessa voisin, mutta olen niin epäsäännöllisen säännöllisesti täällä ettei se varmaan onnistuis. Lisäksi ens viikolla todennäkösesti tulee täti, joten se sitten vetää matalaks ettei huvita täällä edes olla.

Hyvä viikonloppua!

nellariina kp20/24

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

No niin, oli eilen pikkasen hätäset viestit...no nyt paremmalla ajalla. Olen ihan kissa pistoksessa. En ole vielä tosiaan uskaltanut testailla, nyt kp 28/30 (+-2). Rinnat on arat, mutta en tiedä johtuisko se nyt sit vaan siitä, että esikoinen teki totaalisen itsevieroituksen viime viikolla. Tosin tämä " imetys" oli hyvin pieni muotoista, eikä sellaista pakkautumisen tunnetta ole ollut. Muut oireet pysyneet samoina (huono-olo, alavatsa turvotus, nipistelyt, kaamoittava väsymys).

Missäs Moonagirl?!?! Oletkohan jo testaillut?!?! Toivon onnea matkaan! Uskaltaisinkohan minäkin nyt ensi viikolla (viime viikolla ajattelin, että viikon loppuna ja nyt olen siirtänyt ensi viikkoon...).

ONNEA TESTAILIJOILLE!!! Plussia ajatellen

Vierailija

Jospas minäkin kirjoittelisin välillä tälle puolelle, jos se vaikka auttaisi ton plussan saamiseen!! Ensikoissa on plussia viime aikoina ollut tosi vähän, joten pakko yrittää nyt myös tätä kautta saada tartuntaa!

Ja sitten suoraan omaan napaan ja oireisiin: Kp 23/27-33. Oireina hien paha haju, vatsan vihlominen silloin tällöin, menkkamainen tunne välillä jo muutaman päivän (normaalisti menkkaoireet alkaa n tuntia ennen vuotoa), väsymys... Kaikki tietenkin sellaisia, että muitakin syitä oireille löytyy!

Ensi viikonloppuun ajattelin tätsyä odotella, mutta jos ymmärtää pysyä poissa, niin sitten testataan!

+++ ONNEA KAIKILLE SIRKOILLE +++

- Oon@ -

Vierailija

Herranjumala! Onnea sylin täydeltä plussan saaneille!!! Minä täällä oikein itken kun olen niin onnellinen teidän puolesta! (itkipilli)

Itsellä tänään 26/28-36 ja kamalia vatsakramppeja oli aamulla töissä, ja samalla tuli ihme olo (mikä viime kuussakin) että jaahas, menkat ne sitten näköjään alkaa. Ei ole vielä alkanut, mutta on ihan " tyhjä" olo :(

Maanantaina nyt meinaan kuitenki testata, saa noi testit pois kaapista, ja kun täti nyt tulee niin en osta ovistestejä, harrastetaan 3 päivän välein, se saa riittää :)

Nyt vain toivon että jos ne menkat kertaa alkaa niin alkaisivat sitten ihan pian niin sais kierron lyhyemmäksi, tuo 36 on jo kamalan pitkä kun olen niin kärsimätön..

Mutta tulen illalla vaikka uudestaan kun saan itseni taas rauhoittumaan :D

Vierailija

loin kyselemään, että kuinka mones kierto teillä on menossa?

Itsellä viides, parin viikon sisällä tulee puoli vuotta yiritystä takana, ei varsinaisesti ole vielä aika eikä mikään, mutta joskus tuntuu jo pitkältä ajalta.. :/

Kolme vuotta sitten jolloin aloin odottamaan esikoistani, tärppäsi ensimmäisestä kierrosta, joten nyt olen ollut vähän huuli pyöreänä aina kun täti on kaahaillut kyläilemään..

Huomenna IHAN viimeistään pitäisi olla se 11 päivää ovulaatiosta jolloin aion testata, muta huomasinpa tuossa äsken että kun tilasin sellaisen paketin johon kuului 7ovistikkua ja 2 Acon10 raskaustestiä, niin ne raskaustestit eivä tolekaan Acon10, vaan Acon25! Himputti! Reklamaation tein, joten katsotaan mitä siellä sanotaan. Harmittaa vietävästi, mutta toisaalta voin sitten lohduttautua sillä että jos ei tulekaan plussaa, että jos ei näykään niissä vielä ;) :D:D

Vierailija

Täällä menossa kp 23/28-32 ja aika tuntuu tosiaan matelevan... Mulla on tuntunut alavatsassa oletetusta oviksesta lähtien (kp 13) sellaista ihme arkuutta, koskaan ennen ei oo vastaavaa ollut, ei edes ekassa raskaudessa. Muita " oireita" ei pahemmin oo ilmestynyt, paitsi hirveä väsymys, mutta sen laitan ihan tämän ankean syksyn piikkiin. Viikon päästä vois ehkä testailla jos tarvetta on.... Pikkukakkonen ois kyllä enemmän kuin tervetullut meidänkin perheeseen, mutta katellaan nyt rauhassa. Esikoistakin toivottiin yli vuosi, joten pitkään yritykseen ollaan miehen kanssa jo tavallaan asennoiduttu. Se ois kai jo jonkun sortin ihme jos meillä ekasta kierrosta tärppäis (mulla on gynen mukaan jotain lievää häiriötä ovuloimisessa, ei ilmeisesti onnistu läheskään joka kuukausi, toisaalta tässä kuussa olin kyllä oviksen tuntevinani joten...... toivossa on hyvä elää!)

Vierailija

Katselin sieltä www.raskaustestit.com sivuilta ja oli kuva noista Acon25 ja oli punaisissa pusseissa, ja se Acon10 minkä tilasin lisäksi, oli ihan erilaisessa pussissa ja sen lisäksi vielä paketissa. Mitään ei lue noissa punaisissa testeissä, joten ihan varma en tietenkään ole. Mutta se toiminta periaatekin on erilainen noissa puna pussisissa kuin siinä yksittäisessä Acon10.

Toivottavasti olen väärässä ja olevat juuri niitä Acon10 mitä halusimmekin, mutta ihmetyttää vaan kun aivan erilainen tikku ja pussi.

Mutta toivottavasti vastaisivat myös pian sieltä sivuilta että saan korjata virheeni ja testata " turvallisin" mielin Acon10 :D

Ilmoitan kun vastaus tulee, että miksi eri pakkaustyyli ja testimuoto!

-Jenni-

Vierailija

[color=00FF00]Jennikö se kysyi milloin testaan..? No aikaisintaan keskiviikkona, yritän sinnitellä torstaihin jos ei oo täti silloin vielä tullut.Yritystä meillä ollut heinäkuusta, en enää aikoihin laskenut montako kiertoo siihen mahtuu :)

Mieli on vähän apeana, en jaksa uskoa raskautumiseen. Jospa tästä vähän piristyis kun lähen likan kanssa ulos.

nellariina

Vierailija

Vedämpäs itsekkin korteni kekoon. Eli täällä on kp20/28 mut ovis oli kp14 sijasta kp16 joten kierto on pari päivää pitempi kuin normaalisti. Ajattelin kertoo et viimeksi kun sain keskenmenon eli pari kiertoo sitten. Ensin testasin acon10 niin oli pelkka haamu mut tuo acon25 näytti kunnon plussaa. Mulle jäi muutenkin sellainen kuva et acon25 on herkempi ja varmempi. Kympillä saa vain haamuja jotka ei vahvistu. Jos jatkossa tilaan testejä niin aion ottaa aina tuon acon25.

Täällä ei muuten ole oireita kuin menkka jomotuksia alavatsalla ja vihlaisuja. Eilen kun kävin saunassa niin tuntui et jalat lähtee alta kun vihlaisi kunnolla. Muistelen et eka raskaudessa oli näitä ja raskaana oltiin. No sempä näkee sit! Hyvällä mielellä mennään kierron loppuun ja katsotaa mitä tuleman tuo.

Vierailija

Minä vielä kärvistelen täällä vatsakipujen kanssa, kp 22/n. 26-28.

testaan ensi viikon perjantaina ellei menkat yllätä sitä ennen, silloin olis kp 28. Outoja oireita kyllä on, huimaa ja ihan sumuinen olo. Ja siis vatsakipuja. Vatsa tuntuu jotenkin turvonneelta, tosin voi kai johtua miljoonasta muustakin asiasta. Väsyttää. Toivottavasti nämä ei nyt sitten ole mitään kuviteltuja oireita :0

Vierailija

jenni kyseli tuolla aiemmin miten kauan on yritystä takana.

meillä on nyt menos kahdeksas kierto..

kp on nyt se 24/26-28

lämmöt on ainakin vielä kohollaan ja alaselkää jomottaa.

mahassa ei kyl tunnu mitään mikä kyl on aika epänormaalia tässä vaiheessa kiertoa. etova tunne on aina joskus.. enimmäkseen illalla.

onko jollakin enemmän tietoa unistep raskaustestistä?

sellaisella meinaan kokeilla huomenna aamulla..

entä niistä mammaks sivuilta tilattavista testeistä?

iloista päivän jatkoa..

Vierailija

ensiksi onnea plussanneille.

aamulla kävin ilmoittamas itseni sirkkoihin.

minulla menossa 23/26-28 ja joka päivä tekis mieli testata.

toivottavasti muuten olen ilmoittanut itseni oikeaan pinoon..

meillä yritystä takana 8kk ja pikkukakkonen olis jo tervetullut.

oireita on lämmöt koholla ja selkä jomotusta alaselässä, mahassa joskus vihlasuja ja pientä painon tuntua...

huomenna ajattelin mielenkiinnosta testailla sillä apteekin halpa testillä.

onko muilla kokemuksia noista halpa testeistä?

Vierailija

Koska itse uskaltaudut seuraavan kerran testaamaan? Ja millä testillä testaat?

Entä te muut, minä päivinä pidän peukuja erityisen lujasti pystyssä? :D

Vierailija

Moi vaan kaikki piinailijat!

Ensinnäkin onnea plussanneille!

Täällä väsynyt päivä, kp 20. Ei mitään täysin vakuuttavia oireita vielä. Pissahätään olen joutunut heräämään joka aamu tavallista aikaisemmin, väsymystäkin jonkinverran. Täytyy yrittää pitää mielikuvitus kurissa, koska tätsy kuitenkin tulee ensi viikon loppuna/seuraavan alussa vierailulle tavalliseen tapaansa. Päivät matelevat...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat