Voi itku...:( olen raskaana, mutta vuodan kokoajan tuhrua...:( onko tämä nyt jokin kohdunulkoinen,

Vierailija

eihän alkio voi kiinnittyä kohtuun jos se vuotaa? Ihan ruskeaa tuhrua tullut oviksesta asti, mutta raskaustesti on ollut positiivinen jo monta päivää. Nyt oli rv 4+4. HUolestuttaa..:( onkohan kellään ollut vastaavaa, ei varmaan; mä oon joku friikki..:((( mitä mun pitää tehdä? eihän tää oo normalia?

Olen ymmärtänyt että tuhrua tulee jos keltarauhashormonissa on häikkää, eikö sitä hormonia just alkio tarvi kiinnitymiseen?? aargh! tätä lasta on toivottu niin kauan..:((

Kommentit (6)

Vierailija

kans tuhru vuotoa alussa.

Esikoista odottaessa noin viikoilla 4-9, jolloin kävin oikein sairaalassa tutkimuksissa. Ultran ja kaiken jälkeen, todettiin vaan että kohdunsuun nipukka vuotaa. Ja että se oli jotenkin hassussa asennossa?

Tokalla kerralla veristä vuotoa tuli hieman enemmän ja oli just oikein kirkasta verta. Mutta en huolestunut koko asiasta, kun syy oli tiedossa.

Ja kaks tervettä lasta tuossa nahistelee=)

Vierailija

mä olen tuhrutellu aina oviksesta menkkoihin jo vuoden ajan, sitä lääkärit on veikannut syyksi miksi en ole raskautuhnut. Nyt on vihdoin tärpännyt, mutta tuhruttaa edelleen ja siksi pelkään, tää ei voi olla oikein!!

Olen niin huolissani. Eikö tosiaan ole kohtalotovereita?

Vierailija

voisimpa rutistaa sinua! Se voi tietenkin olla ihan sitä kaikkein kamalinta mitä en mainitse mutta se voi myös johtua aivan muista syistä. Kirkas vuoto on vaarallista mutta tosin noin alussa voi mikä tahansa vuoto olla pahasta.

Ystävälläni on tullut vuotoa koko raskauden ajan, syynä istukka (mikä lieneekään, en muista tähän hätään oikeaa nimitystä).

Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat