Mies kiristää mua:(

Vierailija

Mies ei anna mun viedä koiraa lääkäriin, tai sanoo jos mä vien , ei kuulemma lähde meidän lomareissulle mukaan. ( lupas jo aiemmin, mutta perui puheensa.Sanoo et on rahantuhlausta...)Paska äijä. Mitä tekisitte mun tilanteessa?

Kommentit (11)

Vierailija

Siis todellakin olen viemässä koiran lääkäriin, mutta halusin vaan kuulla muidenkin mielipiteen kuin sairas mun ukko on. Tuntuu vähän että itselläkin on kohta todellisuus hämärtymässä niin paljon mies sekoittaa mun päätä (pahassa mielessä):( Meidän koiralla on korva tulehtunut.

Vierailija

mistä ilmestyy ne kaikki neljä viikkoa hirveän korvatulehduksen kanssa kärsineet koirat, joilla tulehduksen takia on jo tärykalvokin puhjennut - ap:n miesten kaltaisten ihmisten hoteista. Hohhoijaa. Järkyttävää, mikä ukko!

T: eläinlääkäri

Vierailija

Mitä jos vastaisit, että jos hän ei lähde lomamatkalle, sinä et koskaan kudo kotiinne poppanaliinaa. Tai jotain muuta yhtä loogista. Sympatiani ovat puolellasi.

Vierailija

pitää erikseen lahjoa jotta se lähtisi perheensä kanssa lomalle ja joka ei välitä perheen koiran terveydestä?

Mies ei todellakaan taida tajuta omaa paskapäisyyttään. Miksi ihmeessä olette yhdessä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat