Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatteko maitohappobakteereita?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Nii annatteko maitohappobakteereiat vauvallenne tai käytättekö itse(mahd. allergioita ehkäisemään)? Olen itse ottanut joka aamu tabletin, jospa se sieltä äidinmaidon kautta vaikuttaisi. Tyttö yli 4kk ja täysimetän, mietin, että vieläkö ostaisi uuden purkin itselle tai jotain vauvalle????

Kommentit (6)

Vierailija

Poika (7 kk) ollut koko ikänsä antibioottikuurilla, koska sairastaa hydronefroosia. Lääkäri suositteli maitohappobakteerien käyttöä säännöllisesti.

Vierailija

niin olen minäkin tehnyt...jo raskaus aikana nautin maitohappobakteereita ja samoin sinä vähäisenä imetysaikana ja vielä nytkin silloin tällöin kun neidin(4,5kk) masu on ruikulilla annan reladropseja,ja uskon,että alkava nuha saatiin pois juuri noilla maitohappotipoilla...mutta jokaisella on oikeus omiin tekoihin ja uskomuksiin.

Vierailija

Probiootti-kapselista 1/3 jauheesta kerrallaan äidinmaitoon sekoitettuna. Tulee halvemmaksi kuin vauvoille tarkoitetut maitohappobakteerit ja ajaa saman asian. Viime aikoina on jääny tosin monesti antamatta - tästä pinkasta tulikin mieleeni että pitääpä taas terästäytyä. :)

Vierailija

Joku aika sitten julkaistiin tutkimus, jonka mukaan maitohappobakteerit vaikuttaa positiivisesti yleiseen vastustuskykyyn. Vauvalle siis reladropseja, itse käytän Gefilustuotteita.

Uusimmat

Suosituimmat