Antakaa uskottava syy, miksi naispuolinen sinkku muuttaisi 30-vuotiaana isänsä luokse asumaan?

Vierailija

Kyseinen henkilö on asunut omillaan 13 vuotta, mutta osoitepalvelun mukaan osoite on isänsä omakotitalossa. Epäilen vahvasti, ettei ole ostanut kyseistä asuntoa itselleen, koska isä asuu siellä edelleen...

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

asuu äitinsä kanssa,sanoi että mikäs sen halvempaa asumista,menee j atulee omia menojaan,ei ole mikään nyhverö tai mamman poika.

Vierailija

Oma tätini esim. asui melkein neljäkymppiseksi isänsä kanssa kahdestaan ja mikäs siinä, ei tarvinnut kummankaan asua yksin. Itsellä on ollut kirjat vanhempien luona kun oon asunut ulkomailla, ovat saaneet hoitaa postini jne.

Kai nyt omaa asuntoaan saa vuokrata, ja asua itse vaikka metsässä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kyseinen henkilö on asunut omillaan 13 vuotta, mutta osoitepalvelun mukaan osoite on isänsä omakotitalossa. Epäilen vahvasti, ettei ole ostanut kyseistä asuntoa itselleen, koska isä asuu siellä edelleen...

Nainen asuu siis naapurissasi mutta virallinen osoite onkin isänsä omakotitalossa. Niin. Jostain syystä ei ole tehnyt virallista muuttoilmoitusta.

Isä voi olla sairas.

Nainen voi olla rahavaikeuksissa ja palasi siksi kotiinsa.

Nainen on raskaana, eikä tahdo yksin kasvattaa lastaan.

Syitä on vaikka miten paljon. Mitä se sulle kuuluu?

Vierailija

Siis, mitä ihmeen väliä sillä on, missä ihmiset asuu. Kukin tyylillään. Saat kai sinä niitä tavaroitasi haettua mistä osoitteesta vaan, ap. Jos niitä ylipäänsä enää on. Ja mitä ihmeen tavaroita muutenkaan enää 10 vuoden kuluttua havittelet? Millaisia vastauksia tänne oikein haluat?

Vierailija

Tämän kolmikymppisen sinkun entisessä osoitteessa asuu nimittäin joku muu ja kyseessä on kaupungin vuokra-asunto, jos se tieto jotenkin auttaa... Ei ole ikinä ollut mun naapuri, ollaan vain joskus oltu kavereita. Nyt on välit poikki (ollut 10 vuotta) ja mun pitäisi saada tiettyjä tavaroitani häneltä takaisin... Siksi tarkistelen osoitteita. Tuskin on rahapula, sillä aikoinaan sosku maksoi hänen asumisensa - että en usko tuohon syyhyn. Jos ois raskaana, niin ois muuttanut kyllä äitinsä luo...

Vierailija:

Lainaus:

Nainen asuu siis naapurissasi mutta virallinen osoite onkin isänsä omakotitalossa. Niin. Jostain syystä ei ole tehnyt virallista muuttoilmoitusta.

Isä voi olla sairas.

Nainen voi olla rahavaikeuksissa ja palasi siksi kotiinsa.

Nainen on raskaana, eikä tahdo yksin kasvattaa lastaan.

Syitä on vaikka miten paljon. Mitä se sulle kuuluu?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat