Avent Isis vs. Medelan Ainu-rintapumppu

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Käytän tällä hetkellä sähkökäyttöistä Ainu-rintapumppua. Olen kuullut paljon kehuja Avent Isis -pumpusta. Onko joku käyttänyt molempia, kumpi oli mielestäsi parempi?

Kommentit (6)

Vierailija

Käytin ensin Ainun käsikäyttöistä, mutta sitten ostin Aventin ja taivas aukeni. Kyllä heitän vesilintua tuolla ainulla. Kädet kipeänä ja rinnanpäät rikki. :(

Nyt pumppaaminen on jopa ihan kivaa, kun ennen ahdisti ajatuskin.

Ainun sähkoisestä ei kokemusta, mutta mun mielestä ainussa on ihan kamala se " rinnanpaikka" . Aventissa siinä on se kumilätkä joka on hellä rinnalle, mutta ainussa ei, niin koko rinnanpää imeytyy suurinpiirtein pulloon saakka, joka tekee karsean kipeää. :(

Aventia siis suosittelen!

Vierailija

itselläni on ainun sähkökäyttöinen ja tyytyväinen olen ollut. Pystyy käyttämään jopa ilman käsiä (istuen pullo reittä vasten tuettuna) eikä ole tullut rinta kipeäksi. Oli myös melko edullinen. Käsikäyttöinen oli kamala kun siitä ainakin minulla tuli hartiat kipeäksi ja oli molemmat kädet varattuina.

Vierailija

Suosittelisin Medelan sahkokayttoista. Silla saan maitoa tulemaan helposti ja heti, eika onneksi mitaan arkuutta tai rinnanpaiden rikkiytymista tapahtunut. Olin ostanut Aventin isiksen kasikayttoisen jo ennen synnytysta, mutta silla en saanut pisaranpisaraa tulemaan. Ja mulla on aikas herkka herumisrefleksi...valuu vielakin ilman stimulaatiota ja vauva 6 kk....

Rinnat ja nannit ovat niin erilaiset muodoltaan, joten jos vaan voit kokeilla esim kaverin pumppua (keittele ennen ja jalkeen) niin voit valttya hukkaostoilta.

Synnytyssairaalassa aloitin Medelan isolla koneella, kun keisarileikkaussynnytyksen jalkeen piti saada maitoa tulemaan, joten ehka siksi tuo Medelan muoto tuntui hyvalta. Jos joutuu pumppaamaan paivittain, suosittelisin ison kaksipumppuisen koneen vuokraamista, paaset paljon helpommalla, mutta ihan ilmaistahan se ei ole :)

Vierailija

Nyt kolmannelle ostin Isiksen.

Mun mielestä molemmat on hyviä. Monet sanoo, että toi Isis olisi hellempi, mutta minä en osaa eroa siinä sanoa. Iso plussa Isikselle tulee multa siitä, että sillä voi pumpata yhdellä kädellä, kun taas Ainun kanssa tarvitsee molemmat kädet. Minä monasti nykyään pumppaan toisesta tissistä samalla, kun vauva imee toista, niin heruu paljon helpommin. Jos olisin nyt itse ostamassa uutta, ostaisin Aventin Isiksen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat