G: Onko sinulta jäänyt jotain tavaroita jonnekin, ja nyt harmittelet kun et saa niitä enää takaisin?

Vierailija

Tuli mieleen tuosta yhdestä toisesta ketjusta:

- Onko sinulla vuosien varrella jäänyt jotain tavaroita jonkun luokse?

- Mitä nämä tavarat ovat?

- Kenen luokse jäivät (Exä, kaveri, äiti/isä, ...)?

- Tiedätkö/uskotko että ovat vielä tallessa?

- Haluatko ne takaisin?

- Miksi et alunperin niitä hakenut takaisin?

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

- Onko sinulla vuosien varrella jäänyt jotain tavaroita jonkun luokse? Kyllä

- Mitä nämä tavarat ovat? lautapelejä

- Kenen luokse jäivät (Exä, kaveri, äiti/isä, ...)? exä

- Tiedätkö/uskotko että ovat vielä tallessa? Kyllä

- Haluatko ne takaisin? kyllä

- Miksi et alunperin niitä hakenut takaisin? Ei avannut ovea.

Vierailija

Hänellä oli siellä äitinsä, omansa, tyttäriensä puvut jo entuudestaan, sinne sitten veimme myös minun pukuni, kun emme halunneet sitä kotiin tilaa viemään ja tuntui luonnolliselta paikalta.

Työkaverini tytär teettää melkein samanlaisen puvun, vielä samankokoisen. Olisin mieluusti hänelle antanut, kun vanhemmilla muutenkin tiukkaa, kun sponssaavat häitä. (Mut on myös kutsuttu mukaan.)

En siis aio kysellä oman vanhan pukuni perään, kun en muutenkaan ole yhteyksissä ollut.

Vierailija

Pariisissa ollessa hotellin siivoja (ainoa vaihtoehto!) pölli cd:n ja täyden filmirullan! Harmittaa koska rullassa oli kuvia kolmen viikon reissulta jolla olimme. Ilmoitimme hotelliin mutta koskaan en tavaroita saanut. ONNEKSI oli tullut otettua paljon kuvia..

IHmetyttää vaan että mitä hemmettiä se siivooja niillä tavaroilla tekee??

Vierailija

- Onko sinulla vuosien varrella jäänyt jotain tavaroita jonkun luokse?

Häneltä on jäänyt tavaroita minua edeltävällekin exälle, sinne mm. kitara. Mies on taitelija, sellainen vapaa kulkijaluonne, jolla mikään materia ei merkitse oikeastaan mitään.

- Mitä nämä tavarat ovat?

Minun luokseni häneltä jäi vaatteita, kirjoja, cd-levyjä, valokuvia.

- Kenen luokse jäivät (Exä, kaveri, äiti/isä, ...)?

Minun luo, olen siis ex-tyttöystävä.

- Tiedätkö/uskotko että ovat vielä tallessa?

Tiedän että tallessa on kaikki. Haluaisin että hän tulisi ne hakemaan. Suhde on ohi emmekä palaa yhteen, mutta jotenkin olisi kiva saada tämä viimeinen sinetti kiinni myös.

- Haluatko ne takaisin?

Ajattelen tämän kysymyksen hänenä. Kyllä hän varmaan haluaa ne tavarat takaisin, mutta ne eivät ole hänen tärkeyslistallaan tärkeimpänä. Luulen myös, että hän ei muista mitä kaikkea täällä on. Tulee ilahtumaan, jos ja kun hän tulee joskus tavaransa hakemaan.

- Miksi et alunperin niitä hakenut takaisin?

Heti eron jälkeen minä en suostunut tapaamaan häntä. Sittemmin hän on muuttanut toiseen maahan. Sama kävi hänen edellisen tyttöystävänsä kanssa muuten, hän myös asuu eri maassa.

Vierailija

Leikimme usein yhdessä tämän kaverin kanssa, ja minun nukkeni olivat tämän kaverin luonna " kylässä" . Näin meillä oli usein tapana tehdä silloin. Olimme silloin n.11v, eli viimeisiä " nukkeleikki" -vuosia.

Sitten nuket jäivät sinne, ja en niitä enää ikinä saanut takaisin, kun sitten alkoivat ihan eri kuviot meillä. Enkä sitten pari vuotta myöhemmin jotenkin kehdannut niitä takaisin pyytää.

Sinne ne meni....tänään hieman harmittaa. Enkä ole enää tekemisissä tämän kaverin kanssa. Siis emme eronneet riidoissa, vaan jotenkin vuosien varrella yhteys väheni ja katkesi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat