Mitä se ajokieltomerkki Huuto.netissä tarkoittaa?

Vierailija

Kommentit (4)

Vierailija

"

Huuto.Net FAQ

1. Käyttäjätunnus, salasana

o " Kuinka voin vaihtaa käyttäjätunnustani"

o " Kuinka voin vaihtaa salasanaani (tai muita tietoja)?"

o " Olen hukannut salasanani, lähettäkää se minulle!"

o " Kun yritän käyttää tunnustani, saan ilmoituksen ' tunnustasi ei ole vielä tarkistettu' " . Koska tämä tarkistus tapahtuu, miksi tunnukseni tarkistetaan, miksi palveluntarjoajani on ' epäluotettava' , voitteko nopeuttaa?"

o " Kuinka voin poistaa tunnukseni?"

o " Lähettäkää minulle käyttäjän N.N yhteystiedot!"

o " Miten voin etsiä tai tarkistaa jonkun yhteystiedot?"

o Mitä tarkoittaa tunnuksen perässä oleva peukalo (), entä mitä kielletty ajosuunta ()

2. Kohteet

o " Kuinka voin muuttaa kohteen otsikon, hintavarauksen, hinnan, jne?"

o " Kuinka voin lisätä kuvan käynnissä olevaan kohteeseen?"

o " Kuinka voin poistaa kohteen Huuto.Netin listoilta?"

o " Kuinka voin etsiä vanhoja kohteita?"

o " Jos lopetan huutokaupan ennenaikaisesti, onko tuote pakko myydä vaikka hintavaraus ei olisi ylittynyt?"

o " Kuinka voin poistaa sulkeutuneita kohteita?"

3. Tarjoaminen

o " Tarjosin korotusautoimaatilla 100 e, mutta toisen käyttäjän tekemä tarjous ylitti tarjoukseni samalla summalla. Kuinka tämä on mahdollista?"

4. Säännöt

o " Mikä on hintavaraus?"

o " Täytyykö ostajan ostaa, vaikka hintavaraus ei ylittyisi?"

o " Onko myyjän pakko myydä, onko huutajan pakko ostaa?"

o " Onko kopioituja pelejä laillista myydä?"

o " Miksi ette poista kopioituja pelejä?"

o " Myyjä / ostaja ei vastaa viesteihini, mitä minun pitäisi tehdä?"

o " Mihin voin ilmoittaa Huuto.Netissä myytävästä laittomasta tavarasta?"

o " Minkälainen kuluttajansuoja pätee Huuto.Netissä?"

5. Palaute

o " Mitä on käyttäjäpalaute, mitä tarkoittaa ' palautteesi pistearvo on liian pieni' ?"

o " Miten voin antaa palautetta?"

o " Miksi en voi antaa negatiivista palautetta kauppakumppanilleni?"

6. Käyttöongelmat

o Windows 95 + Internet Explorer 3 tai 4

o Saan ilmoituksen " Käyttäjätunnuksesi on vanhentunut" tai " tunnus:deleted"

7. Maksut ja toimitukset

o " Mitä Huuto.Netin käyttö maksaa?

o " Miten maksan voittamani tuotteen, miten saan tuotteen?"

1. Käyttäjätunnus, salasana

" Kuinka voin vaihtaa käyttäjätunnustani"

Käyttäjätunnus toimii Huuto.Netissä käyttäjän elektronisena identiteettinä, jonka perusteella käyttäjä aina tunnistetaan siksi, joka hän on. Tunnusta ei tästä syystä voi vaihtaa toiseksi. Mikäli tunnuksen vaihto on aivan välttämätöntä, ja syyt ovat perusteltuja, voidaan nykyinen tunnuksesi poistaa, ja voit rekisteröityä tämän jälkeen uudestaan. Poistaessamme nykyisen tunnuksesi ei sinulla saa olla käynnissä yhtään huutokauppaa, eikä yhtään voimassa olevaa huutoa. Kun poistamme tunnuksesi, menetät samalla vanhalle tunnuksellesi kirjatut käyttäjäpalautteet ja vanhan huuto- ja myyntihistoriasi.

" Kuinka voin vaihtaa salasanaani (tai muita tietoja)?"

Salasanan vaihtaminen onnistuu menemällä ' Oma sivu' -linkin kautta sivulle ' Tarkista tietosi/Muuta tietojasi' .

" Olen hukannut salasanani, lähettäkää se minulle!"

Voit tilata unohtuneen salasanan itsellesi, kuten myös tarkistaa muut Huuto.Netiin rekisteröidyt tietosi menemällä ensin ' login' -sivulle, ja valitsemalla tuolta sivulta linkki " Oletko unohtanut salasanasi? Klikkaa tästä!" . Syötä lomakkeelle sähköpostiosoitteesi, niin saat osoitteellesi rekisteröidyt tiedot itsellesi sähköpostitse.

" Kun yritän käyttää tunnustani, saan ilmoituksen ' tunnustasi ei ole vielä tarkistettu' " . Koska tämä tarkistus tapahtuu, miksi tunnukseni tarkistetaan, miksi palveluntarjoajani on ' epäluotettava' , voitteko nopeuttaa?"

Rekisteröitymiset, joissa sähköpostiosoitteeksi ilmoitetaan ilmaissähköpostiosoite, otetaan erikseen käsin tarkistettavaksi turvallisuussyistä. Tällä menetelmällä halutaan estää rekisteröityminen täysin virheellisin tiedoin. Manuaaliseen tarkastukseen otetut tunnukset käydään läpi vähintään joka arkipäivä, joten tunnuksesi pitäisi olla voimassa viimeistään seuraavana arkipäivänä.

" Kuinka voin poistaa tunnukseni"

Jos haluat tunnuksesi ja käyttäjätietosi poistettavan lopullisesti Huuto.Netistä, lähetä Huuto.Netin ylläpidolle palautelomakkeen kautta tunnuksesi ja salasanasi. Salasanan avulla varmistumme siitä, että poistoa pyydät juuri sinä.

" Lähettäkää minulle käyttäjän N.N. yhteystiedot!"

Käyttäjäsopimuksemme mukaisesti luovutamme käyttäjiemme yhteystietoja vain kaupanteon yhteydessä kauppakumppaneille. Jos olet ollut kyseisen käyttäjän kauppakumppani, saat hänen yhteystietonsa selville menemällä " Oma sivu" -linkin kautta kohteeseen, jossa hänen kanssaan tekemisissä olet ollut.

" Miten voin etsiä tai tarkistaa jonkun yhteystiedot?"

Jos tiedät etsimäsi henkilön nimen tai puhelinnumeron, voit hakea henkilön muut tiedot Finder-palvelusta.

Nimen perusteella haku onnistuu lähettämällä tekstiviesti FIND MATTI MEIKÄLÄINEN HELSINKI numeroon 17120, niin saat paluuviestissä Matin puhelinnumeron.

Puhelinnumerolla haku taas onnistuu vastaavasti lähettämällä tekstiviesti FIND 0401234567 numeroon 17120, jolloin saat paluuviestissä tiedot numeron omistajasta - yleensä nimen ja osoitteen.

Palvelun hinta on 0,84 ¿ (5 mk) / haku. Palvelu toimii Soneran, Elisan ja DNA:n liittymistä

Mitä tarkoittaa tunnuksen perässä oleva numero, entä peukalo (), entä mitä kielletty ajosuunta ()

Käyttäjätunnuksen perässä oleva numero ilmaisee käyttäjän palautteiden pistearvon. Huuto.Netin palautejärjestelmästä saat lisätietoa palautteita käsitteleviltä ohjesivuilta.

Tunnuksen perässä oleva peukalo tarkoittaa, että käyttäjä on tunnistautunut. Tunnistautuneiden käyttäjien nimi- ja yhteystiedot on haettu kolmannen osapuolen järjestelmistä. Kun tunnistautuneet käyttäjät tekevät keskenään kauppaa, saavat he käyttäjän itse ilmoittamien yhteystietojen lisäksi sähköpostitse myös tunnistuksesta haetut tiedot (lukuunottamatta mahdollista henkilötunnusta). Lue lisää tunnistusjärjestelmästä täältä.

Kielletty ajosuunta-merkki tarkoittaa että käyttäjän tunnus ei ole enää käytössä. Itse tunnus ja sen saamat palautteet ovat yhä nähtävillä, mutta käyttäjä ei enää itse voi tunnustaan käyttää. Tunnus saatetaan poistaa käytöstä joko käyttäjän omasta pyynnöstä, tai ylläpidon toimesta esimerkiksi erilaisten väärinkäytösten vuoksi."

Vierailija

Aloittavat sitten taas uudella nollapalautteisella tunnuksella heti. En tiedä johtuuko siitä, etteivät halua kärähtää verottajalle...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat