Mieheni tappelee exänsä kanssa koko ajan! Mitä hittoa mä teen?

Vierailija

Tunnen itseni kolmanneksi pyöräksi, vaikka asun mieheni kanssa yhdessä. Mieheni tapaa exänsä noin kerran viikossa kun hän hakee lapsensa hoitoon ja silloin he aloittavat heti tappelemaan: yhteisen lapsiensa hoidosta. Siis en voi käsittää. Miksi mieheni jää sinne tappelemaan? Miksei hän vain ota lapsia ja tule kotiin? Miksi heidän pitää edes avata suunsa jos he eivät voi tulla ollenkaan toimeen? Ja miltä mahtaa lapsistakin tuntua?

Voiko olla mahdollista, että exän kanssa eläminen on yhtäjaksoista helvettiä loppuelämän vai vieläkö he kahden vuoden jälkeen haikailevat toistensa perään? Jos kaikki asiat olisi sovittu, niin miksi heidän välillä sitten on niin paljon vihaa?

Ja tarkoitukseni ei ole syyttää exää vaan kyllä riitelyyn kaksi ihmistä aina tarvitaan, mutta mitä mun pitäisi tehdä?

Kommentit (10)

Vierailija

kyllä kait yleensä lapsiperheessä vanhempien ero on sen verran pitkitettyä mallia, että sitä toista jo vihaa. Ainakin mun mies sanoo, että välillä oikein viha/katkeruus eksää kohtaan tekee lapsienkin hakemisesta vastenmielistä. Toivoo, että lapset olisivat niin isoja, ettei tarvisi enää koskaan kuulla tai nähdä eksästä mitään vaan voisi vain nähdä lapsiaan ilman eksän kanssa kommunikointia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat