Voi hitsi! Saatan olla raskaana (tai sit en) ja otin Panacodia!

Vierailija

Perskules kun kerta kaikkiaan unohdin taas että pitäisi vähän miettiä raskautta yrittäessään että mitä lääkkeitä napsii. No, viikkoja ei voi olla kuin 1 tai 2, joten tuskin tästä nyt haittaakaan on...

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Voi huoletta sitä panacodia ottaa.Varmista vielä asia itse lääkäriltä niin saat rauhan, tähän palstaan ei kuitenkaan ole luottaminen näissä asioissa.T:hoitsu

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kuka idiootti väittää että ei mitään särkylääkkeitä saa käyttää!

Minä en halunnut riskeerata lastani ehdoin tahdoin, kerta asia kielettiin. Mutta se ei tarkoita, että ettekö te voisi tehdä niin.

Vierailija

Raskaus ja imetys

Ei tunneta riskejä käytettäessä raskauden aikana.

Parasetamoli ja kodeiini erittyvät äidinmaitoon, mutta käytettäessä terapeuttisia annoksia vaikutus lapseen on epätodennäköinen.

t: lääkäri

Vierailija

Kiesus että tympii kaikki lääke-, ruoka- yms. fanaatikot! Maailmassa ei olisi varmaan kuin 5 % lapsista terveitä, jos OIKEASTI kaikki mahdollinen olisi niin kiellettyä ja totaalivahingollista sikiölle kuin mitä näiden vauhkoojien mielestä on! Järki käteen kansa!

Vierailija

Saattaa lääkärin asiantuntemus aiheesta ylittää takahikiän farmaseuttien löpinät!

Minä en halunnut riskeerata lastani ehdoin tahdoin, kerta asia kielettiin. Mutta se ei tarkoita, että ettekö te voisi tehdä niin.

[/quote]

Vierailija

Mulle on neurologian erikoislääkäri määrännyt panacodia ja ihan alkuraskaudesta todella pahaan migreeniin. Ehdoin tahdoin en nyt ottaisi yhtään mitään, jos ei ole pakko, mutta jos on/tai on nyt tuota ottanut, niin enpä jaksaisi pillastua.

Sitäpaitsi sorry vaan farmaseutit yms. mutta enpä menisi ihan joka apteekin tätiin tms. luottamaan lausunnoissaan....

Vierailija

Soitelkaa nyt ihmeessä sinne Teratologiseen tietokeskukseen, niin saatte varmasti ajan tasalla olevan parhaan tiedon.

Panacodia saa tosiaankin syödä raskaana ollessa, sillä kodeiini aiheuttaa toki riippuvuuden, mutta ei aiheuta sikiövauriota.

Vierailija

Panacoddia voi syödä ihan huoletta raskauden aikana. Se on panadolista seuraava särkylääke mitä lääkäri voi kirjottaa jos panadol ei auta... Itse näin kokenut...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat