Millaista älykkyyttä sinulla on?

Vierailija

Ap on tarkkanäköinen ja analayyttinen ja hällä on myös tunneälyä.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Erityisen lahjakas olen karkottamaan ystävät ympäriltäni. Saan myös huoneellisen ihmisiä hiljenemään pelkällä sisääntulollani.

Vierailija

ja minulla on hyvä ongelmanratkaisukyky. Sosiaalisesti en ole erityisen lahjakas (tulen kyllä ihmisten kanssa hyvin toimeen, mutta minun on vaikea solmia syvempiä ystävyyssuhteita). Kuvataiteellisesti olen hyvä kopioimaan ja käsistäni näppärä, mutta en ole hyvä luomaan uutta. Lisäksi minulla on erityisen hyvä värimuisti.

Vierailija

Olin vain pikkasen ihastunut toiseen, joka ei ole tavallista, ja joka ei johtanut suurempiin käyttäytymisen muutoksiin minussa, niin mieheni kysyi: " Onko sulla joku toinen?" Eikä ollut kysynyt tuota koskaan ennemmin enkä ollut minäkään ihastunut keneenkään aiemmin. *spoogy*

Vierailija

opin erittäin helposti uusia kieliä,ei tarvitse kuin oleilla vähän aikaa kyseisessä maassa niin jo alan ymmärtää ja puhua.

Olen myös tunneälyinen ihminen ja minulla onkin paljon ystäviä,koska olen empaattinen ja kuuntelen mielelläni toisten ongelmia.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ja minulla on hyvä ongelmanratkaisukyky. Sosiaalisesti en ole erityisen lahjakas (tulen kyllä ihmisten kanssa hyvin toimeen, mutta minun on vaikea solmia syvempiä ystävyyssuhteita). Kuvataiteellisesti olen hyvä kopioimaan ja käsistäni näppärä, mutta en ole hyvä luomaan uutta. Lisäksi minulla on erityisen hyvä värimuisti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat