Ystavani on laakari,han kirjoitti meidan perheelle jo reseptit lintuinfluenssaa vastaan,kavin eilen ostamassa ,en halua odottaa ......jos n...

Vierailija

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Itse olen tuntenut huonoa omatuntoa tästä ja miettinyt että jos pandemia puhkeaakin. Mies vain on niin kovin vastaan koska veljensä sairastui influessarokotteesta pahasti, ei kuulemma eläissään ole ollut niin sairas.

Vierailija

Silti; minkä mielikuvituslääkkeen varaan laskette. Tamiflu tai burana -ihan sama! Höpsöt.

Vierailija:

Lainaus:

Eihän ap puhunut rokotteesta, vaan ..

Vierailija

Hain ne just apteekista ja jääkaapissa säilytän. Tarkotus olis maanantaina mennä rokotuttamaan. Pakkauksessa eikä tuoteselosteessa ollut mitään mainintaan, kuinka kauan säilyy. Mä otan rokotteen itselleni ja 3-vuotiaalleni. Mies saa töistä ilmaiseksi.

Vierailija

Lintuinfluenssaan on kuollut reilut 60 ihmistä vuoden 2003 jälkeen, kaikki Aasian köyhistä oloista ja suoraan siipikarjan kanssa kontakteissa olleita. Ihmisestä toiseen tarttuvaa virusta ei ole edes olemassa, eikä tiedetä onko sellaista koskaan edes tulossa. Ottakaahan nyt ihan auhallisesti ja lakatkaa lukemasta iltapäivälehtiä.

Vierailija

suositellaan KTL:n sivulla alle 9v. annettavan tehoste 4 viikon kuluttua. Rokotteet olisi tarkoituksenmukaista antaa marraskuun loppuun mennessä. Influenssakausi alkanee ennen joulua.

Vierailija

Infektiolääkäri suositti rokottamista sen vuoksi, että mitä useampi on rokotettu, sitä epätodennäköisemmin pandemia pääsee puhkeamaan tai jää ainakin miedommaksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat