Helppoja ohjeita joulukorttien askarteluun pyytäisin

Vierailija

Tänä jouluna vois askarrella itse joulukortteja. Olisko teillä mitään tosi yksinkertaista ja kivaa ohjetta panna jakoon. Ja aina parempi, jos 2,5 v. vois osallistua myös askarteluun.

Joskus saatiin kortteja, joissa lapsi oli tehnyt valkoisella sormivärillä sormenjälkien kuvia muutaman, ja niistä tuli tontun naama ja äiti lisäsi punaisesta huovasta tonttulakin ja piirsi mustalla tussilla tontuille silmät ja suun. Ne oli kivoja, mutta ei viitsisi samanlaisia tehdä kuin mitä koko suku on jo saanut...

Kommentit (13)

Vierailija

oli sinisiä ja ruskeita kortteja sekä punaista ja ruskeaa sormiväriä. Lapset saivat itse toteuttaa taiteellista luontoaan noilla materiaalleilla ja valmiisiin tuotoksiin tartuin minä kapealla kulta tussilla. Punaiset sormenvedot saivat kulkusen päähänsä ja ruskeista " muotoilin" pipareita. Tuli tosi coolit kortit :)

Vierailija

Saatiin ihania ruskeita pahvipipareita joskus joulukortteina ja ne oli tosi kivoja. Niistä löytyi pipariresepti ja lenkit, jotta sai kuuseen roikkumaan. Ihana idea, jota hyödynnettiin sitten toiselle puolen sukua.

Vierailija

Viime vuonna meillä lapset paineli kartongeille sormenjälkiä valkoisella sormivärillä, minä vetelin punaisella tussilla tonttulakit sormenjäljen yläpuolelle ja piirsin mustalla tussilla vielä silmät hatun ja parran rajaan. Kivoja tuli niistäkin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat