lugeista..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heips! Mulle tehtiin PAS tän viikon torstaina elikkäs 20.pv...Sitä ennen aloitin luget tiistaina 18.pv.Annostus oli 200mg 1x3..Tänä aamuna sitten kuitenkin tajusin,että oon vahingos laittanut noita lugeja vain 100mg 1x3 eli puolet määrätystä annostuksesta..Siis siitä johtuen, kun on jäänyt noita vanhoja lugeja, jotka on vaan ton 100mg. Ajattelin käyttää ne ensin loppuun enkä tota vahvuutta ajatellut ollenkaan..

Nyt sitten on ihan sellainen olo, että koko PAS menee piloille tän takia. Lääkärillekään kun en voi soittaa vasta kun maanantaina, joten ajattelinpa kysästä täältä, josko joku osaisi vastata, että kuinka " paha" juttu toi nyt on...? Tästä päivästä lähtien annos on ollut oikea, mutta kerkesinhän mä neljä päivää käyttää väärää annostusta.

Niin ja onkohan täällä muita joille on tällä viikolla tehty PAS,ois kiva piinailla yhdessä...:)

Kommentit (4)

Vierailija

... mulle on jäänyt vähän sellainen tunne, että Luget ovat vain keltarauhasen " tukemiseksi" , eikä sillä ole niin kovasti merkitystä itse lopputuloksen kanssa?????

En olisi kovin huolissani...

Hyvät viikonloput!

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur / Menogon, Pregnyl, Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija

Milli 1 : Mulle toi PAS tehtiin lääkkeelliseen kiertoon..Siirrettiin yksi kaksisoluinen alkio, joka siirtovaiheessa oli jakautunut nelisoluiseksi.. Mut enpä kyl uskalla toivoa liikoja. Aiemmin mulle on tehty yks Pas, josta plussasin ja josta tuli sitten myöhemmin keskenmeno. Sen takia ollaan pidetty hoidoissa taukoa lähes kaksi vuotta, otti sen verran koville..

Nythän mulla on sit kai pp2 vasta.Kovasti oon koittanut lueskella täältä minkälaisia oireita muilla on tullut, mut itselläni ei viimeks ainakaan mitään sen kummempia raskausoireita ollut. Jotenkin vaan tiesin silloin, että plussa tulee.Mut nyt ei uskalla kun toivoa parasta ja pelätä pahinta... Kovasti plussasäteitä sinnepäin ja tsemppiä :)

Vierailija

eli olin tänä aamuna passissa ja mä aloitan huomen aamuna luget aamuin illoin 200mg, mullakin lekuri eka sanoi että ota noita 100mg mut sitten kun mun kierto vaihtelee niin se tuumaskin että voithan sä kokeilla vahvempiakin eli uskon että sunkaan kohdalla ei ole pahaa virhettä tapahtunu ja jos sä korjasit sen asian nyt mut kandee kyl kysäistä heti kun mahdollista, oliko sulla luonnonkiertoon vai lääkkeelliseen ku aloitit luget jo aiemmin, mulla luonnolliseen ja tosiaan olen aina aloittanut vasta siirtoa seuraavana aamuna luget.

tsemppiä piinailuun laitahan fiiliksiä aina välillä niin mennään yhtä matkaa... mulla aika alhaiset mahkut jotenkin täs passissa nyt mulle siirrettiin kaksi kaksisoluista ja ne siis eivät olleet lähteneet jakaantumaan sulatuksen jälkeen ja muutenkin laatu oli aikamoisen heikko joten en todellakaan odota juuri mitään tästä kerrasta

-milli-

Vierailija

Mun muistin mukaan luget aloitetaan yleensä vasta siirron jälkeen eli eihän sulla montaa kertaa ehtinyt pienempää annosta olla.

Älä suotta murehdi. Onnea!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat