Olen apteekissa töissä enkä ole vielä yhtään tamiflu-

Vierailija

reseptiä nähnyt. Taitaa ihmiset olla rauhallisempia täällä maaseudulla :).

Kommentit (8)

Vierailija

siihen tarvitaan lisäksi juuri sitä varten suunniteltu rokote. toiseksi, ei ole mitenkään sanottua että lintuinfluenssa suomeen missään vaiheessa rantautuukaan. kyllä on olemassa jos jonkin moista pöpöä josta ei pidetä tällaista haloota mitkä aiheuttavat samanlaisia riskejä.

Vierailija

vai pyytämättä? Eivätkö olleet nuivia, että olisivat epäilleet sinun lääkkeensekoitustaitoja? Minä en epäile.

Eikö ihmiset saa ostaa lääkettä ilman kelakorttiakin? Hankalaa juuri verenpainelääkkeiden kanssa ollut. Haluaisin lääkkeet pidemmäksi ajaksi kerralla kuin 3 kk:ksi, mutta ei onnaa.

Vierailija

Tamiflu-resepti lapselle, mutta en voi sitä valmista annosta ostaa vielä; sehän menisi vanhaksi LI:aa odotellessa eli kysynkin, voidaanko apteekista myydä se jauhe ja steriloitua vettä, että sen kotona tekisi sitten jos sitä tarvitaan?

kuinka yleensä on lääkkeiden kanssa nähdäänkö, jos on ostanut samaa reseptilääkettä monella eri reseptillä? Eli onko asiakkaista jonkinlainen rekisteri, joko kelakortin tai henkilötunnuksen kautta? Jos ostan samaa reseptilääkettä esim. Utsjoella ja Helsingissä vaikka samana päivänä, nähdäänkö se jostain? Minulla on verenpainelääkereseptien kanssa vähän ongelmaa, ja en tiedä, kuinka niiden kanssa toimisin.

Kiitös, jos viitsit vastata.

Vähän sekava

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat