Tuoresiirron jälkeen...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen uusi tulokas tällä palstalla, vaikka lapsettomuutta on takana jo 4,5 vuotta. Meillä syynä miehestä johtuva lapsettomuus. Simppoja on paljon, mutta vain pari prossaa normaaleja, loput epämuodostuneita ja hitaita =(

Julkisella puolella olemme hoidoissa, ICSI potilaina.

Ensimmäisellä kerralla tuoresiirrosta tuli nega. Yhteen PASsiin pääsimme ja siitäkin nega. En ole ikinä plussannut =(

Toinen ICSI siis menossa ja alkioiden siirto oli torstaina 20 pv. Siirrettiin kaksi loistoyksilöä, muuta ei sitten jäänytkään. Munasoluja saatiin 32, niistä hedelmöittyi ainakin 12. (4hyvää, 8 heikkoa) Torstaihin mennessä jäljellä oli enään kaksi hyvää. Ja kuitenkin olen " sairaan" positiivisella mielellä =)

Mutta, siihen itse kysymykseen:

Voiko olla mahdollista, että heti tuntuu kuukautisia edeltäviä oireita?

En muista jotta aiemmilla kahdella kerralla näin pian olisi tuntunut.

Pistää vain mietityttämään, koska eihän mahdollinen kiinnittyminenkään ole vielä tapahtunut...hmmm

Luget ovat tukipilarina.

Avokkini ja minä olemme molemmat 23 vuotiaita.

Kommentit (2)

Vierailija

Täytyy vain toivoa jotta hyvin käy, eihän tässä ole " enään" kuin pari viikkoa =) Sairaslomaakin on vielä keskiviikkoon asti, joten aika menee todellaa nopeasti kotona...joopa joo.

Mutta onhan teitä muitakin piinailijoita =)

ONNEA KAIKILLE KOITOKSEEN!

Vierailija

paikkeilla tai hiukka myöhemmin. Tukihoitona otettava lugesteron tai crinone saattavat aiheuttaa läpivuotoja ja menkkamaisia oireita. Mulla ainakin on molemmissa ivf:ssä alkanut menkkajulimiset ja kaikenlaiset juilimiset aika heti siirron jälkeen. Kummallakin kerralla tulos on kylläkin ollut negatiivinen.

Tuntemukset voi olla merkkinä suuntaan tai toiseen. Sitä ei tiedä ennekuin parin viikon päästä.'

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat