Maitoa tiputtelee jo rv 22+2

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Aika hurjaa, eilen tuli eka tippa ja tänään toinen. Ja vain toisesta rinnasta(miksiköhän?). Se oli musta oudon näköistä semmosta veden ja jonkun kellertävän jutun sekoitusta, onko ihan normaalia? Nyt on oikeanpuolisessa liivissä keltainen tahra...

Ja eikös tän pitäs vasta synnytyksen jälkeen alkaa?

h.h. rv 22+2

Kommentit (6)

Vierailija

Ja mä kun luulin olevani " aikainen lintu" . No, ei kai sille tiputtelulle sitten mitään voi. Tässä on vaan niin monta viikkoa vielä ennen ku sitä voi hyödyntää, et vähän hullulta tuntuu koko juttu.

Mutta kiitos vastauksesta anyway=)

h.h.

Vierailija

Mulla ei kuitenkaan ole tullut missään vaiheessa niin paljoa, että olisin suojia tarvinnut, oon vaan huuhtassut rintaliivit, jos niihin on tahra tullut. Nyt, kun oon käyttänyt rintaliivejä jatkuvasti -myös öisin, on tiputtelu vähentynyt. Heti, jos olen ilman liivejä pidemmän aikaa, alkaa tihkuminen. Miehen suurta hupia on seurata selkääni hieroessaan milloin heruminen alkaa.. :D Hieronta tosissaan saa kunnon vuodon aikaan ainakin mulla.

Mia79 ja masumöyrijät rv 31+6

Vierailija

maitotiputtelut jo joskus rv 15-16->! Siitä asti tuota " esimaitoa" tullut varsinkin öisin ihan reippaastikin! Ei ole vaarallista vaan kuuluu asiaan, tosin ei kovin miellyttävää! Ja just tuommoista veden ja maidon kellertävän väristä sekotusta...

Vierailija

esikoisesta alko toi joskus 16 vkolla nyt on vasta 14 vkoa et saa nähdä alkaako tässä raskaudessa..mulla ainakin enteili runsasta maidontuloa jota jatku koko imetyksen ajan ( 1 v 1 kk)..koko aika oli ylitarjontaa ...:)

Vierailija

mä nyt rv 21+3 ja sellasta ns. esimaitoa on tullu jo useamman viikon. Ite olin kanssa ensin " paniikissa" , mut terkkari rauhotteli, et kuuluu aisiaan ja enteilee hyvää imetyksen kannalta. Mulla tiputtelee ihan 24h/vrk, ja joudun siis jo nyt käyttämää liivinsuojuksia. Ei nyt niin superkivaa mut ei nyt ylitsepääsemätöntäkään.. Me kaikki kun ollaan kropaltamme niin erilaisia :)

Onnellista odotusta!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat