Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kuka ottaa kalsarikännit tänään? Minä ainakin :)

Vierailija

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

teinit menee viikonloppuisin nukkumaan yhtä myöhään kuin aikuisetkin, jos ei myöhemmin, ja nuorin herää viimeistään klo6. Huoh, mä en ymmärrä, missä välissä te oikein kännäätte? 5

Vierailija

Mua ällöttää moinen. Voin ottaa pari olutta/siideriä tai lasin viiniä, mut jotenkin tollanen kalsarikännäily on vaan säälittävää.

Ja tosi tylsää katella jos puoliso niin tekee. Mulla mies nimittäin on huono juomaan.. tai miten sen nyt ottaa, huono/hyvä.

Jokatapauksessa hän kännää kotisohvalla, ei voi mennä paariin ku ei oo tolkkua millo lopettaa, juo siis niin kauan kun kaatuu. Kotona juo kunnes viinat loppuu.

Siks EI kalsarikänneille. Yäk.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

teinit menee viikonloppuisin nukkumaan yhtä myöhään kuin aikuisetkin, jos ei myöhemmin, ja nuorin herää viimeistään klo6. Huoh, mä en ymmärrä, missä välissä te oikein kännäätte? 5

Vierailija

onnistuin muuten samalla sössimään elämäni niin että pikkusen verran vituttaa... " look at me now, I´m broken and empty...." ei muuten mitään, mut kun ei ees kaverit viitti mitään, vaikka mä oon ollu niille ain se lohduttava olkapää. Perkele. Kai sitä pitää ruveta nikkinsä veroiseksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat