Mua pelottaa että mulle tulee masennus kun,

Vierailija

mulla ei ole työpaikkaa, olen töitä todella aktiivisesti hakenut tuloksetta. Sitten vielä mies hoputtaa mua että koita saada pian se työpaikka. Mulla meinaa nuppi levitä kun yritän saada töitä ja mies vielä lisää paineita tuolla höpinällä. Itseäni stressaa lisäksi se että kun ei ole töitä niin ei ole rahaa. Ihmettelen miksi semmoiset ihmiset saa töitä joilla ei ole kiinnostusta tehdä töitä ja jotka velttoilun vuoksi saavat kenkää jokaisesta tytöstään (näitä tapauksia on lähipiirissä), Kun taas minä jolla on halua ja intoa tehdä töitä en saa töitä yrityksistä huolimatta. Itkettää ja mä vihaan välillä itteäni kun olen näin huono.

Kommentit (1)

Vierailija

Olet hyvä ja voit olla ylpeä kovasta työhaustasi. Tänä päivänä kilpailu työmarkkinoilla on kovaa. Tuntuu ettei ole olemassa alaa jolle voisi päästä enää pelkällä tarmolla vaan olet joko ali tai ylokoulutettu,liian nuori tai liian vanha ja sitten vielä se,että hakijoita on PALJON.

Kerro miehellesi miten koet hänen painostuksen. Työn hankkiminen ilman niskaan huohottajaakin on tarpeeksi vaikeaa.

Valoa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat