Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huhtikuiset, paljonko on tullu kiloja lisää?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

mulle on tuulu 3 kiloo, rv14

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

juuri äsken kävin puntarissa ja kiloja ei ole tullut yhtään,vaikkakin masu on jo aikamoinen.kolme kiloa lähti painoa alussa pahoinvoinnin takia mutta ne palasivat heti kun loppui oksentelu=)

Vierailija

Muttei kyllä ole pudonnutkaan, ja nyt pitäisi osata olla erossa suklaasta yms ettei käy kehnosti jatkossa. (olen herkkuholisti, en osaa käyttää kohtuudella) Meidän möyriäinen ei vielä kuluta juuri ylimääräisiä ja mammallansa on kyllä vararavintoa hänen käyttöönsä ;) (bmi30)

Huliana ja möyriäinen rv 14+0

Vierailija

Hei, tosiaan en ole vielä kunnolla liittynut huhtisten joukkoon (onko olemassa joku ilmoittautumisketju vai hypätäänkö vaan mukaan?). Olen lukenut parit ketjunne ja mukavalta kuulostaa. Löysin nämä vauva-lehden sivut vasta viikko sitten, joten vähän aloittelijoita ollaan.

Eli kaksosia odottelen syntyväksi 22.4. tienoilla, tosin varmaan aiemmin kuten tuplilla on tapana. Nyt siis alkamassa 15. viikko.

Vierailija

Apua. esikoisesta mulla oli tullut 5 kg vasta joskus viikolla 25... Yhteensä hänestä sitten silti tuli 18 kg. Tällä vauhdilla tästä kakkosesta tulee 25 kg...

Vierailija

Nyt ois 15+3 menos, painoa mennyt -4 kiloa, parhaimmillaan katos -5 kiloa et periaattees sit tullut yks kilo tän viikon aikana. Mut ei kauheesti tarvis tullakkaan kun on tuota vararavintoa.

handelz (Deleted)
Seuraa 
Liittynyt30.3.2005

rekisteröidyin juuri vasta näille sivuille ja nyt ensimmäistä kertaa kirjoittelen... tänään rv 15+6, keskiviikkona kävin neuvolassa, paino oli tippunut 2,5 kiloa lähtöpainosta, vaikka syönkin aivan normaalisti. no, kohta se varmaan nousee.

Vierailija

Esikoisen kanssa lihoin aika samaa tahtia, yhteensä tuli kuitenkin vain 9 kg. Ja kaikki plus muutama lisäkilo lähtivät imettäessä mikä oli aika jees ;-))

Nyt toivon samaa - tosin mielitekoja on nyt enemmän kuin esikoisen kanssa, silloin himoitsin vain hedelmiä, marjoja ja salaattia *sairasta*

Vierailija

Aluksi painoa ei tullut moneen viikkoon lisää, mutta nyt viimeisten viiden aikana jopa 3! Täytynee vähän rajoittaa tuota syömistä...selityksenä sanottakoon, että aluksi vain napostelemalla joka tunnin välein pysyi kamala pahoinvointi aisoissa. Olen kyllä kuullut että kaksosia odottaessa kiloja tuppaa tulemaan aika reilusti ilman ylenmääräistä syömistäkin. Toivottavasti ne sitten myös karisee kun maitobaari avataan :)

14+2

Vierailija

Pelkäsin muuttuvani välittömästi mahdottomaksi möhkäleeksi mutta ei ole tullut kuin noin 2 kiloa! Eipä sillä, että tuolla olis niin väliä mutta... Syönyt oon just sen verran kun on tehny mieli ja mitä on tehny mieli. Vähän ehkä enemmän välipaloiksi hedelmiä kuin ennen mutta kun ei tuo leipäkään aivan kuutta kertaa päivässä maita ;)

Finnmar, Rv 16+6 tällä hetkellä.

Vierailija

Minäkin juuri nämä sivut löysin, kun nettiki kotona vasta viime viikolla aukesi. Painoa on tullut kilo, vaikka välillä tuntuu että vois olla enemmänkin, kun eka raskaus ja maha alkaa itselle tuntua ja näkyä.

Vierailija

Toivottavasti ei paljoa ole tullut painoa! Olen kyllä syönyt taukoamatta koko tämän alkuajan pahoinvoinnin vuoksi... Kääk...

kinde 16+1

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat