Milloin teillä ollut irrotuspiikki inssin yhteydessä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minulla siis aina laitettu Pregnyl-piikki vasta samana päivänä, kun ultrassa nlkynyt sopivan kokoinen munis ja inssi on tehty. Vaan useimmat ilmeisesti pistää piikin jo ennen inssiä(jopa 36 tuntia ennen toimenpidettä). Ja toisilla näyttää olevan sama käytäntö kuin minulla, että samana päivänä inssin kanssa, eli lääkäreillä ilmeisesti erilaisia näkemyksiä asioista. Toivoisin myös tietoa siitä, että montako inssiä tehty ja onvatko tuottaneet tulosta. Minulle tehty kolme epäonnistunutta inssiä.

Nyt etsin kaikkia mahdollisia syitä, että miksi eivät ole onnituneet. Tuolta toisesta ketjusta sain tietoa, että pestyt siittiöt eivät kestä elinkelpoisina yhtä kauan kuin luomusiittiöt eli olisiko siinä sitten syy, että eivät ole enää hengissä, kun munasolu irtoaa vasta myöhemmin liian myöhään laitetun irrotuspiikin takia.

Kommentit (3)

Vierailija

Ekan inssin irrotuspiikki oli noin 30 tuntia ennen inssiä. Toisessa irrotuspiikki oli noin 20 tuntia ennen inssiä, mutta tämä johtui siitä, että muniksia tarkoituksella kasvatettiin. Inssi oli pakko tehdä perjantaina vaikka parempi ajoitus olisi ollut vasta lauantai.

IVF:ssä irrotuspiikki pistetään käsittääkseni tuon 36 tuntia ennen punktiota. Inssissä aika voi olla vähän lyhyempi, kun siittiöt yritetään saada odottamaan ennen munasolun irtoamista.

Eka inssi oli negaa ja toista piinailen parasta aikaa...

2 follikkelia oli molemmilla kerroilla ja hoitona oli Clomit ja Pregnyl.

Vierailija

Hei, mulla on aina pistetty 36 tuntia ennen annoksella 5000iu (laitoin viestiä myös tuohon toiseen viestiketjuusi). Kaikki on ollut ok, mutta tulosta ei vaan tule. Takana jo viisi inssiä. Pregnyl niissä mukana kolmessa.

Vierailija

inssiä edeltävänä iltana ja yhden kerran pistin tuon 36 tuntia aikaisemmin sitten....siinähän on parhaimmillaankin onnistumisprosentti 15% eli mulla ei ainakaan ollut suuria toiveita sen suhteen. No nyt toisessa ivf:ssä löydettiinkin mun munasoluista vikaa, joten ei mikään ihme ettei inssitkään onnistuneet.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat