jos olisit näissä mitoissa kuin minä eli 170cm ja 58kg niin mitä tekisit?

Vierailija

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Googletapa vaikka Suomen yleisurheilijatyttöjen mittoja, saatat yllättyä! Useimmilla on painoindeksi siinä 18 pintaan. Mä oon aikalailla sellasen juoksijan/hyppääjän mallinen.. =D

T.12

Vierailija

Minä olen 163cm ja painan 46kg ja vaatteiden ostaminen on tosi vaikeaa... kaikki roikkuu päällä, kun rintoja ei kauheasti imetysten myötä ole, ja vyötärö on niin kapea. Lantiota on, mutta ei persettä ja reisiä.

Vierailija

Nyt olen päässyt takaisin omiin mittoihini. Olin ennen 170/58, mutta nyt viimeisen vuoden aikana tullut painoa lisää raskauksien ja keskenmenojen myötä. Syöminen jotenkin jäänyt päälle :( Nyt mitat 170/66. En kyllä silloinkaan ollut tyytyväinen painooni, kun sitä oli 58 kg. Muutama kilo siitä olisi ollut hyvä saada pois - ainakin, jos ei mitenkään erityisen paljon liikuntaa harrasta, eli lihaksia olisi.

Vierailija

Mä olin ennen lapsia 169/55 ja voi että inhosin laihuuttani. Vaatteet ei sopinu ollenkaan. Nyt oon niin tyytyväinen, kun painan 64 kg, on rinnat ja peppu, jes! Vaatteetki näyttää kivalta. Mä en haluais olla mikään lihaskimppu, tykkään olla naisellisen mallinen, mutta ei mulla silti ole yhtään (enää) läskiä, eikä selluliittia.

Vierailija

Itse olen 168/55 eikä kyllä tosiaankaan aihetta laihduttaa. Liikuntaa harrastan sopivasti, en ole mikään himourheilija, mutta läskiä ei kyllä ole yhtään.

Vierailija

kuvittelin olevani " kauhean iso" ... vaikka olin laihtunut 75kg:sta niin näin itseni peilistä ihan yhtä isona edelleen. Selvä syömishäiriö siis minulla, ja ongelma korvien välissä. Nyt 8 vuotta myöhemmin painan taas sen 75kg, mutta se ei haittaa minua ollenkaan. Olen vihdoin tajunnut kuka olen, olen sinut itseni kanssa ja olen oikein tyytyväinen. Pidän itsestäni ja ulkonäöstäni, en ole yhtään niin lihavan näköinen peilistä katsoessani :D Ja kaikki tämä hyvä olo luultavasti näkyy, niin paljon saan positiivista palautetta sekä miehiltä että naisilta.

Mitä meinasit itse tehdä ap, mistä tuli mieleen kysyä meiltä, jos saan kysyä?

Hyvää syksyn jatkoa!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat