Auttakaa naista mäessä, turvaistuinasiaa

Vierailija

Olen etsimässä turvaistuinta pojalle, joka on kohta liian iso turvakaukaloonsa. Minulle neuvottiin autoliiton sivut ja siellä turvaistuintestit mutta eihän niistä ota mitään selvää!! Testit on tehty jossain päin Eurooppaa, niissä ei ole mukana läheskään kaikkia istuimia (ei niitäkään, mitä olen netistä selaillessa löytänyt). Sivujen mukaan pitäisi lapsi olla selkä menosuuntaan ja nämä ovat miltei kaikki kasvot menosuuntaan asennettavia. Sitten minulle kehuttiin jotain Britaxin istuinta, mutta nehän ovat kaikki saaneet todella huonoja arvosanoja!! Kaverini ylistämä Gracon Cosmic on testin mukaan suorastaan vaarallinen. Että mitä tässä nyt tehdä? Uskoako vain sokeasti lastentarvikemyyjää ja olla tyytyväinen?

Kommentit (2)

Vierailija

Näistäkin testituloksista on täällä tosin väitelty ja riidelty; että olisivat kuulemma (?) jonkun istuinmerkin " kotitörmäysradalla" tehtyjä ja jotkut istuimet väärin (??) kiinnitettyjä...

Vierailija

minä kiinnittäisin ennemmin huomiota siihen,että osaan kiinnittää sen helposti itse turvallisesti,millaisen asennon lapsi saa istuimessa,jotta viihtyy siinä hyvin (vähemmän kitinöitä :)...) ja tämän kaltaisia...

Niin ja että vyöt saa niin tiukalle,ettei lapsi saa helposti pujotettua käsiä välistä pois...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat