45 vuotias tätini haluaisi löytää miehen?

Vierailija

Minne kannattaa laittaa ilmoituksia netissä? Ja jos jonkun tuttava piirissä joku ikään sopiva mies, 180 cm vähintään, ei päihdeongelmia, ehdottomasti vapaa ja omillaan toimeentuleva mies. Kysäskääpäs kiinnostaako sokkotreffit. Täti on varmasti kunnollinen ja työssään menestyvä, ei lapsia. Älykäs brunette jolla keskustelutaitoa löytyy. Paikkakuntana helsinki.

Kommentit (13)

Vierailija

valitettavasti viittäkymppiä lähestyessä naisilla ei ole enää kovin helppoa! Suurin osa vapaista on toisten perseelle potkimia ongelmia. Fiksut miehet kun pakkaavat saamaan nuorempiakin. (en puhu kaksikymppisistä vaan 35 ja siinä paikkeilla) Tuttavapiirissä on kaksi noin viisikymppistä naista, jotka ovat hyvinpukeutuvia, hyvässä ammatissa (opettaja ja hampulääkäri) ja ihan ulkonäöltäänkin ok. molemmat valittavat erikseen sitä, että ei löydä oman ikäistä fiksua miestä vaan joko jonkun vanhan ukon tai sitten juopon, elätettävän jne.

mielestäni naiset ovat ihmissuhteissa niskan päällä nuorempana, mutta vanhemmiten miehet taas saavat valita.

Vierailija

Laitoitko itse ilmoituksia vai vastasitko vain toisten ilmoituksiin? Vai molempia?

terveisin joku edellinen numero, joka yrittää löytää rohkeutta.

Vierailija

Silloin kun etsin niin käytin sivustoja deitti.net ja sinkut.inet.fi. En tiedä onko kumpaakaan enää olemassa, tästä on kuitenkin jo pitkä aika. Laitoin omia ilmoituksia; yhden seurustelusuhteen kylläkin aloitin vastaamalla miehen ilmoitukseen. Aviomieheni ja lapseni isä on kuitenkin sellainen, joka vastasi minun ilmooni. Muistaakseni kävin 11 sokkotreffeillä sen ilmoituksen jäljiltä, vastauksia tuli moninkertaisesti mutta pitää tietenkin valikoida tarkkaan.

Vierailija

Täällä siis enempikin rohkeita..liekö pitäis itteleenkin kysyä...vaikka en kyl oo miestä aatellu tarviivani vielä useaan vuoteen..

Vierailija

.... MIKSI miestä ei " uskalla" etsiä netistä? Minä löysin hyvän mieheni netistä ja samoin _todella_ moni tuntemani ihminen. Ja toisin kuin jotkut vieläkin luulevat, kyse ei ole ujouttaan vapisevista luusereista jotka eivät koskaan löytäisi ketään baareista, vaan hyvin monenlaisista ja menestyvistä ihmisistä.

Kyllähän toisen ihmisen kirjoittamista meileistä pystyy päättelemään hänestä yhtä ja toista, ja mahdolliset valheet esim. ulkonäöstä paljastuvat ensitapaamisessa. (Itse en mihinkään valheisiin edes törmännyt silloin kun olin vielä etsintävaiheessa.)

Vierailija

Täti vähän niinku haluaa että mä ekaksi " esikatsastan" miehet, jos niitä löytyy. En itsekkään uskaltais netistä hakea ukkoa mut täti onkin rohkea. Nyt oltiin siis helsingissä. Että jos tosiaankin teidän lähipiirissä eronnut tai vastaava hyvä mies niin sovitaanko niille tärskyt? Tätin ulkonäkökin hyvä ikäisekseen, pitkä tuuhea tukka ja sopusuhtainen muutenkin, ehkä muutama kilo ylimääräistä mutta ei tosiaankaan paha.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat