Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihminen kuvittelee olevansa hyvä kun sillä on kiire.

Vierailija

Oikein huvittaa kun monet töissäkäyvät valittaa kun ei edes syödä ehdi muka kokpäivänä. Se on kyllä täysin omaa tyhmyyttä sanon minä. Ihminen itse tekee kiireensä ja kuvittelee et saa kultakruunun kutreilleen. Minä ainakin pidän lakisääteiset tauot ja työt saa odottaa. Työ on vain yksi ihmisen elämään kuuluva asia ja sen takia ei kannata hermojaan menettää. Perheillä pitää olla aikaa vain oleskella ja nauttia toistensa seurasta ja sellaista työtä ei olekkaan joka ei tähän antaisi mahdollisuutta. Lapsille ja puolisolle pitää olla aikaa ja itselleen myös.

Kommentit (5)

Vierailija

Jos se on vain yksi (välttämätön) osa muuten tasapainoista elämää, varmasti ehtii syödä ja ehtii myös nauttia muusta elämästä-

Toisille työ on enemmän kuin vain palkkatulon lähde, se on harrastus, tai haaste, tai omanarvontunnon lähde tai mitä vain - sellainen ihminen ei laske työtuntejaan.

Ei voi sanoa toisella mikä on ok, olennaista on tunnistaa itsestään, ettei suhtaudu työhön liian vakavasti silloin kun siihen ei ole energiaa.

Toisilla ei esimerkiksi ole perhettä tai lapsia, kuka heille on sanomaan, etteivät he saisi omistautua työlleen! Samoin on niitä, joilla ei ole tärkeitä muita harrastuksia, miksi he eivät saisi omistautua työlleen?

Aika aikansa kutakin...

Vierailija

periaatteessa kyllä. Käytännössä se 20 min ruokailuaika menee siihen, että ensin seison katsomassa, että kaikki yli 20 lasta ottavat ruokaa lautaselleen, sitten kun itse otan ruoan viimeiseksi, ekat ovatkin jo syöneet. Siinä sitten yritän katsoa ja ohjata, että kuorisivat perunoita, käyttäisivät veistä sun muita tapoja. Jos oikein nopeasti hotkin, voin ehtiä syömään jotakin, jos annan lasten sillävälin melskata vapaasti keskenään. t.2

Uusimmat

Suosituimmat