voi lapsia..

Vierailija

Sukulaiseni lapset kärsivät. 3 vuotias ei ole koskaan tehny tarpeita pottaan, käyttää siis vieläkin vaippoja. Ei ole koskaan ollut ulkona, kerran oli leikkipuistossa niin rukka jähmetty paikalleen ku ei tienny mitä tehdä keinun kanssa. Hän on vain kerran viikossa ulkona -istuu parvekkeella 10 minuuttia. Hän syö saaroisen tai hk:n valmisaterioita kaksi kertaa päivässä + litra mehua, ei muuta. Lapsen päivät kuluu siinä että hän katsoo videota videon perään. Ja hänen pikkuveli joka on 1vuotias on ihan hermoraunio, ei syö, ei nuku. Lapsille huudetaan päivittäin, eikä koskaan kielletä. Lasten vanhemmat ovat juuri eronneet ja lapset ovat äitinsä kanssa.. Jolla on diagnisoitu skitsofrenia. Äiti ei koskaan tee ruokaa tai siivoa. Lasten isä käy kaupassa ja siivoaa ex-vaimonsa puolesta. Äiti uhkaa isää ettei koskaan nää lapsia jos isä vie lapset omaan kotiin, uuden avovaimonsa luokse. Äiti itse halusi eron ja tekee silti kaikki helvetin vaikeaksi. Pitäisikö minun vihjaista jonnekin sosiaali/lastensuojelujärjestölle tästä että lapset kärsii? Voiko sen thedä nimettömänä? Puh. itse vai netissä? Näin lapset viime viikonloppuna ja järkytyin. En edes ole heidän isän puolelta, vaan olen sukua äidille.

-uneton lasten puolesta.

Kommentit (3)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat