Kokemuksia!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kysyisin, onko kenelläkään pillerien lopettamisen jälkeen ollut oireena selkeä muutos rinnoissa/nänneissä? Itselläni nännit varmaan kaks kertaa isommat ja jotenkin tosi pystyssä. Ja menossa eka kierto pillerien jälkeen, kp 32/28 ja kuten arvaatte, keskeisin puheenaiheemme viime päivät on ollut se, ovatko nännit muuttuneet raskauden vai pillerien lopetuksen takia. Lämmin halaus jokaiselle, joka jaksaa auttaa tässä tukalassa tilantessa=D

Kommentit (9)

Vierailija

Unohdin sanoa, että Sinulle myös kamalankamalankamalan paljon haleja ja ennen kaikkea p.l.u.s.s.a.o.n.n.e.a!!!!!!! =D Muistetaanpas sitten ilmotella tilanteesta...mulla kp 32/28. Sulla?

Vierailija

Tulee ihan muista jutuista tuo luku, piti keksiä jotain, kun pelkkä reeta oli jo varattu. Et ole muuten ensimmäinen, joka tuota hämmästelee ;-) Syytä onkin, toivottavasti 90-luvulla syntyneet eivät ihan vielä rantaudu näille palstoille.

Minulla vasta kp 28/30-32, joten yritän olla innostumatta liikaa.

Paljon plussasateitä ja -ONNEA myös sinulle! Tulehan sinäkin kertomaan, jos ja kun plussan saat testiin :-)

- Reeta

Vierailija

Peukut on pystyssä ettei vaan olisi pillereistä johtuvaa, vaan olisit raskaana! Kun kiertokin on noin venynyt;)

Kerron nyt kuitenkin oman " tarinani" : Mulla pillereiden lopettamisen jälkeen ennen ekoja luomumenkkoja mahaan koski niin ettei voinut nopeasti kävellä ja nännit oli kipeät ja kokoajan pystyssä. Ihmettelin kun ei pillereiden aikana koskaan ollut tuollaista, mutta menkkaoireitahan ne olivat! Mulla ei kuitenkaan ollut menkat yhtään myöhässä aikatauluista, että tuo sinun tilanteesi vaikuttaa kyllä nyt ihan muulta=) Plussaonnea sinne ja paljon!!!!

Vierailija

Menkat alko, on vähän huonot fiilikset. Kylläkin tosi oudot menkat (niukat ja kesti vaan muutaman päivän, yleensä 5-8 päivää!) mutta menkat ne on eikä mitään muuta=( No, mutta eiköhän tästä pikkuhiljaa selvitä ja lähdetä uudelle kierrokselle=) Jokaiselle, jolla testaus on vielä edessä päin, toivon täydestä sydämestä plussia! Jokainen lapsi on ihme, siispä plussaonnea!!! <3

Vierailija

Itse jätin pillerit pois kaksi kiertoa sitten. Ensimmäinen luomukierto: ei mitään oireita, mitä nyt vatsa turposi viikkoa ennen menkkoja hetkeksi kunnolla (vai olikohan syy sittenkin jossain ruoka-aineessa ;-)). Tämä toinen kierto: nännit ovat olleet vaihtelevasti arat ja mielestäni suurentuneet. Toivokaamme raskautta! Vaikka kyllähän se kai voi olla vaan hormoneiden heilahtelusta johtuva juttu myös mulla, ei kai kaikki oireet välttämättä tule heti ekan kierron aikana.

- Reeta

Vierailija

Reeta: Onneksi 90 ei ole syntymävuotesi;) Ihmettelinkin vähän, että harvemmin kai sen ikäiset SUUNNITTELEE raskautta=) Mutta mikään ihan harvinaisuus ei kai ole 15-vuotias odottaja, nuo lapsukaiset kun tuntuu harrastavan seksihurjasteluja jo hiekkalaatikolta päästyään=/

Omppu: Kiitosta kiitosta, jostain kumman syystä minäkin toivoisin oireiden johtuvan raskaudesta...heh, mutta täytyy nyt yrittää olla maltillisin mielin, etenkin kun nyt ainakin sulla tuo nännien muutos johtui pillerien lopetuksesta. Mikä on kyllä ihan uutta minulle, siksi uskalsinkin jo varovaisesti toivoa...kaikki muut oireeni nimittäin voi aivan hyvin laittaa pillerien lopetuksen piikkiin. Voi voi...kyllä sitä paljolla " turhalla" päätänsä vaivaa, helpommalla pääsis kun antais asian " olla" ja odottelis rauhassa että ne menkat on tosiaan kunnolla myöhässä. Mutta minkäs teet, malttamaton on malttamaton, ja sitä paitsi tämänhän voi laskea kuuluvan mukaan henkiseen valmentautumiseen vauvaa varten...=D

Vierailija

nimittäin mulla kans noi nännit nöpöttivät ja oli arat tosi pitkään n. viikon ennen menkkoja (nöpötystäkin kesti varmaan ainakin sen viikon verran, mitä ei koskaan tapahtunut pillereiden aikana, silloin olivat kyllä joskus arat mutta ei kestänyt noin kauan). siispä odottelin jo oisko ensimmäisessä yrityskierrossa tärpännyt, mutta ei...

kierto oli pidempi kuin pillereiden aikaan, joten ehdin jo tehdä monta testiäkin mutta kyllä se täti lopulta kurvasi paikalle. mulla venyi ensimmäinen kp 38 päiväksi.. mutta olin kuitenkin sinänsä helpottunut että menkat alkoi, koska ehdin jo pelätä että kroppa oli mennyt pillereistä niin sekaisin että menkat jäisi kokonaan pois...onneksi nyt tällä kertaa ei ainakaan niin käynyt. nyt sitten odottelen miten pitkä tästä toisesta luomukierrosta tulee, hmm :) tällä hetkellä menossa kp6 eli ei mitään jännää odotettavissa vielä vähään aikaan.

mutta peukkuja kuitenkin!! -niin kauan kuin täti pysyy poissa niin on vielä toivoa =)

Vierailija

Onko muilla kokemusta? Olisin hirmu kiitollinen jos viitsitte valaista asiaa =D

Reeta, onko 90 syntymävuotesi? Pikkuveli-poika on syntynyt 91 ja kauhistuin nimimerkkisi (oli se sitten syntymävuotesi tai ei) luettuani ajankulua, periaatteessa poitsu vois vaikka ryhtyä isukiksi;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat