Nyt v*tuttaa!!!

Vierailija

Saatiin lapset hoitoon yökylään ja päätettiin viettää romanttinen koti-ilta. Valmistin pari tuntia meille ihanaa ateriaa ja sitten punaviini pöytään ja kynttilät palamaan. Just kun kaadoin viinit ja istuttiin pöytään soi ovikello. Mies katsoi ikkunasta kuka on. No se oli hänen yks kaverinsa (käy tosi harvoin, ehkä kerran pari vuodessa kun asuu meistä 300 km:n päässä, tulee aina ilmottelematta). Piti kuulemma avata, kun niin harvoin nähdään...

Mieheni avasi oven ja mä hammasta purren, et tulihan tota ruokaa tehtyä joten pöytään vaan ja kolmas lautanen esiin..

Nyt ukot ovat saunassa rötisemässä ja hauskaa tuntuu olevan.

Mua vituttaa tää siks, kun viime kerrasta, kun saatiin olla kahdestaa on jo 1,5 vuotta. No palataan taas asiaan puolentoistavuoden kuluttua sitten :(

Kommentit (14)

Vierailija

Ja hankala olis varmaan sanoa harvinaiselle vieraalle, et " sori vaan, meillä on nyt romanttinen ilta kaksistaan. Tuu joskus toisten..."

Vierailija

niin ei mun mieheni ainakaan olisi päästänyt tätä tyyppiä sisään, miksi sun miehesi päästi?? kai sillä joku kaveri muukin olisi ollut, minne mennä. Eihän se voinut edes tietää, oletteko kotona, joten ei teidän varaan voinut laskea. Aja se ulos, toi on kamalaa!!!

Vierailija

Tosi kurja juttu ja uskon kyllä, että sua ottaa päähän rankasti! Jos nyt kuitenkin koitatte saada yhteisen illan piakkoin uudestaan? Ja sovitte, että ovea EI avata kenellekään.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Jos nyt kuitenkin koitatte saada yhteisen illan piakkoin uudestaan?

Keksitte nyt jonkun tekosyyn sille kaverille, jotta lähtee matkoihinsa.

Vierailija

ja jos mies ei tajuu, ni mä itse sanon vaik et täytyy niitä lapsia mennä hakemaan. Ja pyydän sitä kohteliaasti huomenna tulemaan kummipoikaa katsomaan....Toivottavasti tää onnistuu....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat